تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

کد خبر: ۵۷۰۶۵۶

۱۵۳  بازدید

وب سایت گیم شات: زمستان فرا رسیده و تنها دوازده قسمت از سریال Game Of Thrones باقی مانده و مسائل زیادی مانده‌اند که باید در این سیزده قسمت حل شوند.

همانطور که سرسی لنیستر در تریلر منتشر شده برای فصل هفتم سریال Game Of Thrones بیان کرد، او از همه طرف توسط دشمنانش محاصره شده است. دنریس تارگرین با بازی املیا کلارک از شرق در حال نزدیک شدن است، همراه او ارتشی بزرگ و سه اژدها هستند و تنها قصد او تصاحب تخت پادشاهیست. جان اسنو با بازی کیت هرینگتون در حال ساماندهی نیروهای شمال است. «مارتلس‌ها» (The Martells) و تایرل‌ها از جنوب در حال سوگواری از دست دادن عزیزان خود هستند و به دنبال انتقام خواهند بود. «یارا گریجوی» (Yara Greyjoy) نیز از غرب آنقدر کشتی به همراه خود دارد تا دریاها را باری دیگر خروشان کند.

البته این تنها تعداد کمی از جبهه‌های جنگ احتمالی خواهند بود. ارتش بزرگی از «وایت واکرها» (White Walkers) وجود دارد که چشم به نابودی همه چیز دارند و به وسیله «پادشاه شب» (Night King) هدایت می‌شوند. همچنین چشم انتظار این خواهیم بود که آریا استارک خط زدن اسمِ دشمنانش از لیست انتقام خود را شروع کند.

در اینجا ما 15 مورد از نبردهای احتمالی و جذابی که انتظار می‌رود در فصل هفتم سریال Game Of Thrones مشاهده کنیم را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم:

15- جیمی در مقابل برین

در فصل‎‌های گذشته رابطه جیمی لنیستر و برین (Brienne) به چیز خاصی تبدیل شده بود. در ابتدا جیمی زندانی برین بود ولی در انتهای کار آن‌ها برای یک دیگر احترام زیادی قائل بودند و حتی می‌توانستیم شاهد یک رابطه عاطفی میان آن دو باشیم.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

اما حالا همه چیز تغییر کرده است، جیمی لنیستر با بازی «نیکولای کستر والدو» (Nikolaj Coster-Waldau) و برین با بازی «گاندلین کریستی» (Gwendoline Christie) در دو جبهه مخالف هم قرار دارند. در انتهای فصل ششم جیمی به برین اجازه می‌دهد تا با یک قایق فرار کند، اما می‌دانیم که رابطه این دو برای همیشه خوب نخواهد ماند.

اگر این دو در آینده یکدیگر را ملاقات کنند مجبور می‌شوند با یکدیگر مبارزه کنند. یک مبارزه واقعی بین این دو می‌تواند حماسی باشد، اما سوال مهم این است که آیا آن‌ها حاضر به کشتن یکدیگر می‌شوند؟


14- تئون و یارا در مقابل یورون

همانطور که در تریلر و تصاویر منتشر شده از فصل هفتم سریال Game Of Thrones دیدیم، نبرد بزرگی در دریاها و برای کنترل آن‌ها رخ خواهد داد. زمینه‌های این جنگ بزرگ در فصل شش بنا نهاده شد، جایی که «یورون گریجوی» (Euron Greyjoy) با بازی «پیلو اسبک» (Pilou Asbaek) برادر خود را کشت و کنترل جزایر آهن را در اختیار گرفت.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

یارا و برادرش تئون یا همان ریک توانستند فرار کنند و با دنریس تارگرین متحد شدند. دنریس از آن‌ها برای رسیدن به تخت پادشاهی نمک حمایت می‌کند و آن‌ها نیز از دنریس در جنگ او برای تخت پادشاهی آهنین حمایت می‌کنند.

دریاها یک موضوع مهم در سریال Game Of Thrones محسوب می‌شوند و همه می‌دانیم که Game Of Thrones سریال خشنی است و تلاشی نیز برای مخفی کردن خشونت خود نمی‌کند؛ پس مطمئن باشید زمانی که این نبرد در فصل هفتم رخ دهد، اقیانوسی از خون تماشا خواهید کرد.


13- رابرت در مقابل ریگار تارگرین

برن استارک با بازی «ایزاک هامپستی رایت» (Isaac Hempstead Wright) به چندین سوال در مورد گذشته وستروس و شخصیت‌ها پاسخ داده است؛ به عنوان مثال برن به ما نشان داد که چه اتفاقی برای هودور رخ داد. همانطور که می‌دانید برن قدرتی خاص دارد که با‌ آن‌ به نوعی می‌تواند به گذشته سفر کند.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

خیلی جالب خواهد بود که برن با قدرت خود ما را به زمان‌های خیلی دور ببرد، زمانی که رابرت براتهون جوان، در جنگ ترایدنت توانست ریگار تارگرین را شکست دهد. رابرت جوان توانست با این کار شورش خود را به سرانجام برساند، تخت پادشاهی آهنین را تصاحب کند و مهم‌تر از همه سرنوشت جان اسنو را تغییر دهد.

همانطور که در پایان فصل شش تماشا کردید، جان اسنو فرزند ریگار تارگرین و لیانا استارک است. ند استارک او را به عنوان فرزند خودش قبول کرد و حاضر شد برای مراقبت از خود به خانواده‌اش دروغ بگوید. البته بعد از اینکه پدر و مادر جان کشته شدند و خاندان براتهون به قدرت رسیده بود، مخفی نگه داشتن هویت اصلی جان، تنها راه برای نجات زندگی او بود. برن با قدرت خود می‌تواند نبرد نهایی بین رابرت براتهون و ریگار تارگرین را به نشان دهد، نبردی که می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های سریال Game Of Thrones تبدیل شود و اطلاعات مهمی درباره‌ گذشته جان را به ما نشان دهد.


12- داووس و ملیساندر

همانطور که جیمی و برین کار نیمه تمامی با یکدیگر دارند، نیاز است که یک نبرد (فیزیکی یا غیر فیزیکی) بین داووس و ملیساندر رخ دهد. داووس سواورث با بازی «لیام کانینگهام» (Liam Cunningham) با ملیساندر یا همان زن سرخ با بازی «مریس ون هوتن» (Carice van Houten) مشکلی حل نشدنی دارد.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

در پایان فصل ششم داووس اجازه داد که ملیساندر فرار کند و مانع اعدام شدن او شد. حالا که مخشص شده است جان همان قهرمانی است که در پیشگویی‌هایی خداوند روشنایی از او نام برده شده است،مطمئنا ملیساندر  باز هم در سریال حضور پیدا خواهد کرد.

احتمالا ملیساندر با استفاده از جادو و دانش باستانی که به همراه خود دارد تلاش می‌کند که دوباره وارد نیروهای شمال شده و با جان همکاری کند، مسلما داووس با این موضوع کنار نخواهد آمد، اما آیا داووس قدرت کافی برای کشتن ملیساندر را دارد؟


11- دنریس در مقابل پسران هارپی

یکی از مهم‌ترین اتفاقات فصل ششم، شورش پسران هارپی علیه حکومت دنریس بر شهر مرین بود. حضور اژدهای دنی و سواران دوتراکی باعث سرکوب این شورش شد ولی کاملا مشخص است که این موضوع کاملا رفع نشده است و پسران هارپی بیکار نخواهند نشست.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

دنریس در حال حاضر با کشتی به سمت وستروس در حال حرکت است ولی همه او را همچنان به عنوان رهبر شهر مرین و تمامی شهرهای دیگری که آن‌ها را فتح کرده می‌شناسند. قطعا در شهرهایی که او آن‌ها را فتح و بلافاصله ترک کرده است ناآرامی‌های زیادی وجود خواهد داشت. شورش دوباره پسران هارپی دور از انتظار نیست، اما دنریس که در حال سفر به سمت وستروس است چکونه با آن‌ها مقابله خواهد کرد؟

البته احتمال اینکه پسران هارپی شورش را کنار بگذارند و در وستروس به دنریس حمله کنند نیز وجود دارد. شاید بهترین کار برای مقابله با دنریس پایه ریزی یک شورش و حمله به او در وستروس است. باید منتظر بمانیم و ببینیم، شهرهایی که دنریس در طول سفر خود آزاد کرده است بر علیه او قیام خواهند کرد یا خیر؟


10- سرسی در مقابل جیمی

با وجود رابطه سرسی و جیمی، مسیر این دو همیشه متفاوت از هم بوده است. سفر کردن با برین و دوست شدن با «بران» (Bronn) به نوعی باعث رستگاری جیمی شده، اما از طرف دیگر کشته شدن دو فرزند سرسی باعث غرق شدن او در جنون شده است.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

در پایان فصل ششم سریال Game Of Thrones، جیمی به سرزمین‌های پادشاهی بازگشت و سرسی نیز دشمنان خود را منفجر کرد و به تخت پادشاهی نشست. در اینجا بینندگان با یک سوال مهم مواجه می‌شوند، آیا جیمی می‌تواند در کنار این زن بماند و از او حمایت کند؟ به نظر می‌رسد که جواب این سوال منفی باشد. تا به حال باید فهمیده باشید که جیمی قلبِ مهربانی دارد و حتی تیریون را از مرگ حتمی نجات داد؛ به همین خاطر با شخصت او تناقض خواهد داشت که برای همیشه در کنار یک شخصیت منفی بماند.

جیمی به قاتل پادشاه دیوانه معروف است ولی آیا جرات کشتن خواهر و معشوقه خود را دارد؟ و یا شاید شورش او بر علیه سرسی نامحسوس و پشت پرده خواهد بود؟ تنها زمان پاسخ این سوالات را خواهد داد.


9- آریا در مقابل بریک، توروس و ملیساندر

لیست مرگ آریا استارک بیش از هر چیزی برای او اهمیت دارد و مرگ «والدر فری» (Walder Frey) در پایان فصل شش سریال Game Of Thrones به وضوح نشان دهنده این موضوع است. آریا تا به اینجای کار اسم چند نفر را از لیست خود خط زده است ولی او همچنان تعداد زیادی دشمن برای کشتن دارد. این احتمال وجود دارد کهکه آریا بتواند از شر سه تا از دشمنان خود یک‌جا خلاص شود، سه دشمنی که خود را پیرو راه خداوند روشنایی می‌دانند.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

خیلی وقت است که آریا به دنبال انتقام گرفتن از ملیساندر، «تورتوس از میر» (Thoros Of Myr) و بریک دنداریونی با بازی «ریچارد دورمر» (Richard Dormer) است. آریای جوان زمانی که همراه گندری بود از این سه متنفر شد. توروس و بریک گندری را به ملیساندر فروختند و آریا دیگر گندری را ندید.

با استفاده از مهارت‌های جدیدی که تحت نام خدای چندین چهره کسب کرده است آریا مسلما سعی خواهد کرد که به شکل مخفیانه به این سه نزدیک شود و نوک تیز شمشیرش را درون قلب آن‌ها فرو کند. البته بازگشت احتمالی گندری به داستان می‌تواند باعث شود که آریا از کشتن این سه منصرف شده و تخت پادشاهی را هدف خود قرار دهد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، آریا دشمنان زیادی دارد و در ادامه سریال باید کارهای زیادی برای انجام دهد.


8- سانا در مقابل انگشت کوچک

یکی از رابطه‌های که انتظار می‌رود به بدترین شکل ممکن به پایان رسد، رابطه سانسا استارک با بازی سوفی ترنر و پیتر بیلیش یا همان انگشت کوچک (Littlefinger) با بازی «آیدن گیلن» (Aiden Gillen) است. پیتر بلیش برای سال‌ها زیادی است که با سانسا بازی می‌کند و قصد دارد از او برای رسیدن به تخت آهنین پادشاهی استفاده کند.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

حالا که جان و سانسا به هم رسیده‌اند اوضاع برای پیتر بیلیش خوب پیش‌نمی‌رود، چون احتمال دارد جان به تخت پادشاهی برسد؛ در حالی که انگشت کوچک این مقام را برای خود یا در بدترین حالت ممکن برای سانسا در نظر گرفته است. به همین خاطر احتمال داده می‌شود که انگشت کوچک سعی کند رابطه سانسا و جان را خراب کند و برای همیشه از شر جان خلاص شود و شرایط خودش را برای فرمانروایی بهبود ببخشد.

البته باید بگوییم که شکستن رابطه خونی استارک‌ها کار بسیار مشکلی است و به نظر می‌رسد که انگشت کوچک در نهایت به دشمن تمامی استارک‌ها تبدیل شود. جان در حال حاضر به سربازان او نیاز دارد ولی زیاد طول نخواهد کشید که شمال دوباره قدرت گذشته خود را به دست می‌آورد و از پیتر بیلیش بی‌نیاز شود. البته همانطور که می‌داند پیتر بیلیش فردی بسیار مکار و حیله‌گر است، پس دشمنی با او به این معنی است که باید انتظار جنگ کثیفی را داشته باشید.


7- زنان انتقام‌جو در مقابل سرسی

در حال حاضر اولنا تایرل بیشتر از هر شخص دیگری از سرسی متنفر است. در انتهای فصل قبل دیدم پسر اولنا تیرل (منس) و نوه‌های او (مارجری و لوراس) به دست سرسی کشته شدند.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

«الاریا سند» (Ellaria Sand) نیز در موقعیت مشابهی قرار دارد. گرگور کلگان یا همان کوه جمجمه همسر الاریا، اوبرین با بازی پدرو پاسکال، را در جلوی دیده‌های او خرد کرد. مبارزه‌ای که یکی از بازی‌های خشن و پلید سرسی محسوب می‌شد.

این دو زن حالا با هم متحد شده‌اند و برای دنریس سوگند وفاداری یاد کرده‌اند. سربازان این دو در کنار مادر اژدهایان خواهند جنگید، اما همچنان باید انتظار سکانس‌های مهمی برای اولنا تیرل و الاریا سند داشته باشیم. آن‌ها از سرسی انتقام خواهند گرفت، حالا ممکن است این کار را به صورت فیزیکی انجام دهند یا با حیله‌گری. بی‌شک یکی از ابزارهای مهم این دو شخصیت، کلمات آن‌هاست که به خوبی طرز استفاده از آن را می‌دانند.


6- آریا در مقابل تازی

مدت زیادی است که سندور کلگان یا همان تازی وارد لیست مرگ آریا استارک شده است. اگر بخواهیم دقیقا به این موضوع اشاره کنیم پس از کشسته شدن دوست قصاب آریا به وسیله تازی، آریا از او متنفر شد. البته در این اواخر اوضاع کمی تغییر کرده است و حتی آریا در اواخر فصل شش گفت که دیگر علاقه‌ای به کشتن تازی ندارد.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

هنوز دو فصل از سریال Game Of Thrones باقی مانده و در این دو فصل اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. با توجه به مهارت‌های جدید آریا، طرفداران عاشق این هستند که مبارزه این دو را تماشا کنند. از آن‌جایی که در حال حاضر تازی با بریک و توروس سفر می‌کند به احتمال زیادی آریا با او روبه‌‌رو خواهد شد.

البته داستان می‌تواند به گونه‌ای دیگر نیز پیش برود. امکان دارد این دو بار یکدیگر  هم‌سفر شده و برای از بردن دشمنان خود به هم کمک کنند، مسلما این دو با لنیسترها و وایت واکرها کنار نخواهند آمد.


5- استارک‌ها و تارگرین‌ها در مقابل سرسی

مسلما آخرین جنگ در میان انسان بین استارک‌ها و تارگرین‌ها و لنیسترها خواهد بود. می‌شود انتظار داشت که دنریس و جان پس از ملاقات، با یکدیگر متحد شده و تمام خاندان‌ها را متحد کرده و به جنگ لنیسترها که تحت هدایت سرسی قرار دارند خواهند رفت.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

سرسی در جبهه خود نیروهای خانواده خودش، محافظین پادشاهی و کشتی‌های یورون را دارد. در جبهه مخالف، دنریس و سه اژدهایش، سواران دوتراکی، کشتی‌های تئون و یارا، استارک‌ها، تمامی خاندان‌های شمالی (حتی جزیره خرس)، شوالیه‌های وِیل (The Knights Of The Vale) و نیروهای متحد شده تایریل و مارتل قرار دارند. اینطور که به نظر می‌رسد این جنگ عدالانه نخواهد بود، پس ما باید انتظار داشته باشیم که سازندگان سریال Game Of Thrones پیچیدگی‌های داستانی زیادی برای مساوی کردن کفه ترازو بین دو جناح خلق کنند.

در اولین تریلر منتشر شده از فصل هفتم سریال Game Of Thrones مشاهده کردیم که قلعه «کسترلی راک» (Casterly Rock) که به لنیسترها تعلق دارد تحت حمله قرار گرفته است. این قلعه به حمامی از خون تبدیل خواهد شد و سرسی تعداد زیادی از نیروهایش را در اینجا از دست می‌دهد، بنابر این باید به فکر نقشه‌ای برای تغییر اوضاع باشد.


4- تازی در مقابل کوه

مبارزه دو برادر کلگان یکی از چیزهایی بود که طرفداران از فصل‌های آغازین سریال Game Of Thrones انتظارش را داشتند. سندور کلگان که به نام تازی شناخته شده است در فصل اول سریال Game Of Thrones با برادرش، گرگور که به کوه سوارکار معروف است، نبرد کوچکی داشت ولی حالا موقع آن رسیده است که بدون هیچ مانعی با یکدیگر مبارزه کنند و خواسته طرفداران برآورده شود.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

بر اساس شایعات اخیر پیرامون فصل هفت سریال Game Of Thrones، این نبرد حتما رخ خواهد داد. کوه در جبهه سرسی می‌جنگد و با برادرش تازی در میدان نبرد روبه‌‌‌رو خواهد شد. واقعا پیش‌‍بینی نتیجه این نبرد سخت خواهد بود و تازی کار بسیار سختی برای کشتن برادرش دارد، چون در فصل‌های گذشته دیده‌ایم که او درد را احساس نمی‌کند و به گونه‌ای زامبی تبدیل شده است.

یک نظریه محتمل دیگر نیز می‌تواند این باشد که سرسی پس از شکست خوردن در جنگ، درخواست محاکمه با نبرد داشته باشد تا اینگونه بتواند از مجازات جرم‌هایش فرار کند و کوه را به عنوان جنگجوی خود انتخاب می‌کند. اگر تازی با آریا همراه شود می‌تواند به نیروهای استارک ملحق شده و با برادرش مبارزه کند. در هر صورت مبارزه این دو برادر مطمئنا حماسی خواهد بود.


3- تیریون در مقابل  سرسی

در آخرین تریلر منتشر شده از سریال Game Of Thrones سرسی خودش و جیمی را آخرین عضوهای خانواده‌اش خطاب کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تیرون را عضوی از خانواده خود نمی‌داند. کاملا مشخص است که بعد از کشتن پدر خود، تیریون نیز خود را عضوی از این خانواده نمی‌داند.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

یک شکاف بسیار بزرگ بین این دو خواهر و برادر وجود دارد و قبل از اینکه با فصل هشت سریال Game Of Thrones به انتهای کار خود برسد نیاز است که سرسی و تیریون مشکلات خودشان را برای همیشه حل کنند. احتمالا جیمی در آتش جنگ این دو گرفتار شده و در نهایت مجبور می‌شود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

نبرد این دو نیاز نیست که فیزیکی و از نزدیک باشد، تیریون می‌تواند از هوش خود استفاده کرده و در نیروهای خواهرش را نابود کند و یا حتی می‌تواند بار دیگر به سراغ تیر و کمان برود و برای همیشه از شر خواهرش خلاص شود. در هر صورت امیدواریم که در انتها تیریون پیروز این جنگ باشد.


2- وایت‌واکرها در مقابل همه

با وجود همه‌‌ی جنگ‌های کوچک و بزرگ میان خاندان‌های مختلف و میان خویشاوندان، در نبرد نهایی انسان‌ها تنها یک جبهه را تشکیل خواهند داد. این نبرد که سازندگان از همان فصل ابتدایی سریال Game Of Thrones قولش را می‌دادند توجه تمام وستروس را به خود جلب خواهد کرد. در یک سو تمامی آدم‌ها قرار دارند و در سوی دیگر ارتش در حال رشد مردگان. البته هنوز معلم نیست این نبرد در فصل هفت رخ خواهد داد یا فصل هشت.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

جنگ با وایت‌واکرها هر زمانی که رخ دهد، مسلما بزرگترین جنگ کل سریال و یا حتی بزرگ‌ترین نبرد ساخته شده در سینما یا تلویزیون خواهد بود. هر کدام از خاندان‌ها که در پایان کار باقی بماند مجبور است با بزرگ‌ترین خطر ممکن روبه‌رو شود. مشکل اصلی اینجاست که تعداد خیلی کمی از شمشیرهایی که با فلز والریا ساخته شده‌اند باقی مانده است و سه اژدهای دنریس نمی‌توانند تمامی جبهه جنگ را پوشش دهند.

شاید کلید پیروزی نبرد انسان‌ها در جنگ با وایت‌واکرها سامول تارلی با بازی «جان بردلی وست» (John Bradley-West) باشد. نه تنها او یک وایت‌واکر کشته است، بلکه در حال حاضر در ‌بزرگ‌ترین کتابخانه وستروس حضور دارد. او در یکی از کتاب خاک خورده این کتابخانه قدیمی به دنبال راه حلی برای کشتن واکر می‌گردد.


1- جان و برن در مقابل پادشاه شب

مسلما در انتها یک استارک باید کار پادشاه شب را تمام کند. خانواده استارک همیشه از خطر فرا رسیدن زمستان حرف می‌زنند و حالا نیاز است که به وظیفه خود عمل کنند و نیروهایشان را جمع کرده و راهی برای نابودی ارتش مردگان پیدا کنند.

چند فصل گذشته برن استارک در سرزمین‌های یخی واکرها سفر کرده است و به دنبال راهی بود که از قدرت خود بر علیه پادشاه شب استفاده کند. از طرف دیگر جان از نزدیک دیده است که پادشاه شب چه توانایی‌هایی دارد. او بارها از دیوار دفاع کرده و یکی از معدود افرادی است که توانسته یک واکر را بکشد.

15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند

شاید با کشته شدن پادشاه شب ارتش او نیز از بین برود و همه چیز تمام شود. اگر کشتن رهبر وایت‌واکرها باعث متوقف شدن ارتش او شود، دنریس می‌تواند از اژدهای خود استفاد کرده و جان را به قلب ارتش وایت واکرها ببرد و جان ضربه نهایی را وارد کند.

در انتها باید اضافه کنیم که تمامی صحبت‌هایی که در بالا شده است حدس و گمان‌های ما هستند و ممکن است از واقعیت دور باشند. البته با توجه به شناختی که ما از سازندگان سریال Game Of Thrones داریم، اگر حتی تعدادی کمی از این نبردها در فصل جدید سریال Game Of Thrones رخ دهند بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15 نبردی که باید در سریال Game Of Thrones رخ دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..