تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تله پاتی» به دنبال پروانه نمایش

«تله پاتی» آماده نمایش شدرحمان رضایی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «تله پاتی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مراحل فنی این فیلم به پایان رسید و آماده نمایش شد.

وی افزود: بزودی فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به شورای مربوطه ارائه می‌دهیم و پس از آن جهت اکران تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. 

در «تله پاتی» بازیگرانی چون لیلا اوتادی، نیما شاهرخ‌شاهی، سارا منجزی، علی جلالی و وحید میهن‌دوست نقش آفرینی می‌کنند.


دیگر عوامل «تله‌پاتی» عبارتند از:

تهیه‌کننده: رحمان‌ رضایی، کارگردان: رضا شالچی، فیلمنامه‌نویس: علی‌ جلالی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابرداران: مهرداد دادگری و علی جعفری، مدیر تولید: علی رنج‌دوست، عکاس:بهزاد مطرح و گریم: زنده یاد رضا قومی.

انتهای پیام/

تله پاتی آماده نمايش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تله پاتی» به دنبال پروانه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..