تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دوپینگ بازیکن استقلال/ بهنام برزای واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاهی انتشار یک خبر شایعات زیادی در شبکه های اجتماعی به دنبال دارد، جدایی دور از انتظار یک بازیکن تیم استقلال با وجود عملکرد راضی‌کننده در ترکیب این تیم حاشیه‌های فراوانی برای او به همراه داشت؛ مهمترین آنها، اتهام دوپینگی بودن این بازیکن بود.

صحبت از بهنام برزای است، مهاجم فصل گذشته تیم استقلال که این چند روزه انگشت اتهام کاربران شبکه های اجتماعی به سمت او نشانه رفته است؛ بهنام برزای پس از بالا گرفتن شایعه دوپینگی بودنش، با انتشار پستی در اینستاگرام، بدون نام بردن از دوپینگ به این اتهام واکنش نشان داد و از هواداران خواست به حاشیه ها توجه نکنند.

بهنام برزای نوشت: "سلام به همه هوادارای عزیز استقلال و دوستای خوبم، لطفا به این حاشیه ها توجه نكنید، من با خیال راحت و فكر ازاد میخوام بهترین تصمیم رو بگیرم كه ایشالا بتونم تو تیم جدیدم بهترین عملكرد رو داشته باشم، چه ایران باشه چه بیرون.

من نمیدونم واقعا این حرفارو از كجا میارن، اینجا من فقط شمارو دارم لطفا به حاشیه ها توجه نكنید، فقط به این حرفا بخندید."

 

انتهای پیام/

 بهنام برزای شایعه دوپینگش را تکذیب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دوپینگ بازیکن استقلال/ بهنام برزای واکنش نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..