تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمپین ترامپ به کنگره احضار شد

اعضای کمیته قضایی سنای آمریکا قبلا موافقت کرده بودند که پال منافورت بدون حضور علنی مقابل این کمیته در دیداری خصوصی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با پرونده روسیه و تماس های خود با مقامات روسی در اختیار اعضا بگذارد.

کمیته مذکور اعلام کرد از آنجا که با منافورت برسر این دیدارها به توافق نرسیده خود را ملزم می بینند تا او را رسما به دادن شهادت در نشست روز چهارشنبه این کمیته فرا بخواند.

اعضای این کمیته در احضاریه امروز گفته اند گرچه آماده توافق با خواسته منافورت مبنی بر برگذاری این دیدارها بطور خصوصی بوده اند، اما بر سر این که از این گفت و گو ها یادداشت برداری انجام شود به توافق نرسیده اند و به همین دلیل تصمیم به فراخوان رسمی او برای دادن شهادت گرفته اند.

کمیته قضایی سنای آمریکا که قرار است در نشست روز چهارشنبه خود موضوع دخالت روسیه در انتخابات این کشور و تبانی احتمالی اعضا کمپین ترامپ با مقامات روسی در سال 2016 را مورد بررسی قرار دهد، پیشتر جونیور ترامپ پسر رئیس جمهور آمریکا و پال منافورت رییس کمپین او را به دادن شهادت احضار کرده بود اما بنا بر پیشنهاد منافورت قرار بود وی بدون حضور در این نشست و در دیدار خصوصی با اعضا این کمیته همکاری های لازم در این زمینه را به عمل آورد.

وکیل پال منافورت در این رابطه به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که وی روز گذشته نیز بطور غیر علنی در مقابل کمیته اطلاعات سنای این کشور حاضر شده و به سئوالات اعضای این کمیته پاسخ داده و از آنجا که وی از ابتدا توافق کرده بوده است تا در یکی از این دیدار ها با یادداشت برداری از گفتگوها موافقت کند و این کاری است که در دیدار دیروز او صورت گرفته و لذا حاضر نیست بار دیگر به این کار رضایت دهد.

به این ترتیب منافورت در پی صدور این احضاریه ناگزیر خواهد بود روز چهارشنبه در مقابل کمیته قضایی سنای این کشور حاضر شده و به سئوالات اعضا این کمیته پاسخ دهد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمپین ترامپ به کنگره احضار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..