تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه طلب‌ آقای گل؛ 380 ميليون تومان!

کد خبر: ۵۷۱۳۹۱

۵۸۷  بازدید

خبر ورزشی: مهدي طارمي با تهديد به افشاگري و رو كردن دست مديريت باشگاه براي هواداران پرسپوليس اعلام كرد به زودي حرف‌هاي جديدي درباره علي‌اكبر طاهري و مديران اين باشگاه پرطرفدار خواهد زد! اما چرا آقاي گل بر‌آشفت؟

سؤالي كه به اختصار در شماره گذشته اشاره‌اي بدان داشتيم و حالا در گزارش زير ضمن پرداختن به آن از آپشن‌هاي مهدي طارمي نيز رونمايي خواهيم كرد؛

پرسپوليس اول جريمه مي‌كند، بعد به بازيكنان اعلام مي‌كند!

بندي در قرارداد بازيكنان پرسپوليس گنجانده شده مبني بر اينكه هر تصميمي كميته انضباطي باشگاه گرفت لازم‌الاجراست و بازيكنان حق اعتراض به آن را ندارند!

داستان داغ كردن مهدي طارمي هم دقيقاً به اين موضوع برمي‌گردد كه باشگاه پرسپوليس اول بازيكن را جريمه مي‌كند و بعد آن بازيكن متوجه موضوع مي‌شود!

چرا 70 ميليون كمتر؟

يك‌شنبه گذشته به حساب ملي‌پوشان و بازيكنان درجه اول پرسپوليس 260 تا 270 ميليون تومان واريز شد تا قرارداد فصل گذشته (بخوانيد 950 ميليون تومان) تسويه‌ شود در حالي كه براي مهدي طارمي فقط 200 ميليون تومان واريز شده بود!

به عبارت ساده‌تر 70 ميليون كمتر براي آقاي گل واريز شد كه گفته مي‌شود جريمه مهدي طارمي است.

همين اتفاق باعث شد ستاره بوشهري آشفته شود و به قول معروف جوش بياورد!

***

همچنين مهدي طارمي مثل 10 بازيكن ديگر (به استناد مصاحبه عليرضا بيرانوند) تمام آپشن‌هاي قرارداد فصل گذشته خود را از باشگاه پرسپوليس طلبكار است. اگر كنجكاويد از اين آپشن‌ها سر در بياوريد ادامه مطلب را بخوانيد؛

قهرماني در ليگ برتر؛ 95 ميليون تومان!

پايه قرارداد مهدي طارمي و ملي‌پوشان پرسپوليس 950 ميليون تومان است.

مثل معروفي بين بازيكنان پرسپوليس وجود دارد كه سوزن علي‌اكبر طاهري روي عدد 950 ميليون تومان گير كرده و در اين مورد يك كلام است اما آپشن‌هايي به قرارداد بازيكنان از جمله مهدي طارمي اضافه مي‌كند تا رضايت‌ آنان جلب شود!

اولين آپشن طارمي قهرماني در ليگ شانزدهم بود كه 10 درصد از 950 ميليون تومان يعني 95 ميليون تومان مي‌شد. اين مبلغ هنوز به ستاره بوشهري و ساير بازيكنان آپشن‌دار(!) پرداخت نشده است.

حضور در 70 درصد مسابقات؛ 95 ميليون تومان

بند ديگر قرارداد مهدي طارمي حضور در 70 درصد مسابقات فصل گذشته پرسپوليس بود كه 10 درصد ديگر به اين قرارداد اضافه مي‌كرد!

اين آپشن كاملاً دست يافتني بود و مهدي طارمي هم در بيش از 70 درصد بازي‌هاي تيمش حضور داشت اما هنوز پول آن به حسابش واريز نشده است!

آقاي گل شدن در ليگ شانزدهم؛ 95 ميليون تومان

شنيديم مسئولان باشگاه پرسپوليس به طارمي گفته‌اند در صورت تكرار عنوان آقاي گلي 10 درصد ديگر به قراردادش اضافه خواهند كرد.

10 درصد از قرارداد 950 ميليون توماني كه مي‌شود 95 ميليون‌ تومان و اين مبلغ هم هنوز به مهدي طارمي به رغم آقاي گل شدن پرداخت نشده است.

صعود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا؛ 95 ميليون تومان

بر همين اساس بايد به دليل صعود پرسپوليس از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مبلغ 95 ميليون تومان ديگر به حساب مهدي طارمي واريز مي‌شد كه اين اتفاق تاكنون نيفتاده است.

طارمي با زدن 6 گل در ليگ قهرمانان آسيا، ستاره پرسپوليس در اين رقابت‌ها بوده كه نقش عمده‌اي در صعود تيمش ايفا كرده است.

صعود از مرحله يك‌ چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا؛ 42/5 ميليون تومان

طبق توافق باشگاه پرسپوليس و مهدي طارمي، در صورت شكست الاهلي عربستان و صعود نماينده ايران از مرحله يك‌ چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، بايد 42 ميليون و 500 هزار تومان (بخوانيد 5 درصد از اصل قرارداد) هم به حساب آقاي گل واريز شود.

البته اين مسابقه هنوز برگزار نشده است.

آقاي گل 380 ميليون تومان طلبكار است

با يك حساب سرانگشتي متوجه مي‌شويد كه مهدي طارمي در مجموع 380 ميليون تومان بابت فصل گذشته و آپشن‌هاي قرارداد خود از پرسپوليس طلبكار است و يكي از دلايل دلخوري او نيز همين موضوع است.

نه تنها اين مبلغ پرداخت نشده بلكه باشگاه پرسپوليس 70 ميليون تومان هم مهدي طارمي را جريمه كرده تا آقاي گل حسابي برآشفته شود.

***

نكته: بر كسي پوشيده نيست كه مهدي طارمي ستاره پرسپوليس و حتي ليگ برترماست. مهاجمي كه دو فصل پياپي آقاي گل ايران شده و باتوجه به نرخ كنوني بازار فوتبال كشورمان رقم قراردادش بايد بالا تر از 950 ميليون تومان باشد. اگر باشگاه پرسپوليس به جاي عقد قرارداد 950 ميليون توماني و افزودن حدود 400 ميليون تومان به آن، از همان ابتدا قراردادي يك ميليارد و 350 ميليون توماني با مهدي طارمي مي‌بست كسي خرده نمي‌گرفت. وقتي مهاجم فلان تيم ليگ برتري يك ميليارد و 800 ميليون تومان قرارداد مي‌بندد و تعداد گل‌هايش در يك فصل دورقمي نمي‌شود بديهي است ارزش آقاي گل بوشهري بيش از 950 ميليون تومان است اما به اعتقاد ما روش باشگاه پرسپوليس درست و اصولي نيست. گرفتن پُز سقف قرارداد زير يك ميلياردي و افزودن آپشن‌هاي دست يافتني ايراد بزرگي است كه بالاخره يك جايي دُم آن پيدا مي‌شود؛ خواه با مصاحبه عليرضا بيرانوند و خواه با جنجال مهدي طارمي!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه طلب‌ آقای گل؛ 380 ميليون تومان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..