تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراز و فرودهای آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تمهیدات آموزش و پرورش برای اجرای سند تحول بنیادین طی چهار سال گذشته عنوان کرد: خوشبختانه امروز سند تحول به گفتمان غالب در این نهاد آموزشی تبدیل شده است هرچند فراز و فرودهایی در این مورد داشتیم اما در کلان قضیه درصدد اجرای این سند هستیم.

وی افزود: در برنامه وزرای آموزش و پرورش و بخش های مختلف آموزش و پرورش این مساله مورد توجه قرار گرفته است و برنامه سال ۹۶به طور کلی مبتنی بر سند تحول نوشته شده است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نهاد گسترده ای است بنابراین انتقال پیام به سایر قسمت‌ها نیاز به زمان داشته و آسیب پذیر است اما در تلاش هستیم تا این فاصله زمانی کاهش یافته و فرصتی برای همفکری با معلمان نیز داشته باشیم.

نوید ادهم با بیان اینکه کتاب های درسی برای مهر ۹۶مبتنی بر سند تحول یا همسو با آن تالیف شده است، تصریح کرد: ۲۰۶جلد کتاب جدیدالتالیف در نظر گرفته شده است که برابر آموزش آن برنامه ریزی دقیی داشتیم.

وی یادآور شد: برای اجرای ابعاد مختلف سند تحول برنامه ریزی ها و دوره های آموزشی همسو با این هدف برگزار شده و در آینده نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراز و فرودهای آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..