تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید مناسب‌ترین کامپیوتر شخصی به کمک ابزار جدید مایکروسافت

مایکروسافت ابزار جدیدی در وب‌سایت رسمی ویندوز قرار داده است که به کاربران کمک می‌کند تا مناسب‌ترین کامپیوتر شخصی را انتخاب کنند.

مقاله‌های مرتبط:

اگر بین خرید لپ‌تاپ، تبلت یا کامپیوتر رومیزی تردید دارید، بهتر است به وب‌سایت رسمی ویندوز مراجعه کنید. مایکروسافت ابزار جدیدی در این وب‌سایت قرار داده است که شما را در انتخاب کامپیوتر شخصی، راهنمایی می‌کند. این ابزار «در انتخاب کمکم کن» (Help Me Choose) نام دارد. برای استفاده از این ابزار کافی است پس از ورود به وب‌سایت ویندوز، روی گزینه‌ی Help Me Choose که در بخش مربوط به کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ قرار دارد، کلیک کنید. سپس یک سری سوال در مورد نوع استفاده از کامپیوترهای شخصی و مهم‌ترین شاخصه‌های آن‌ها، از شما پرسیده می‌شود. در نهایت، فهرستی از مناسب‌ترین کامپیوترهای شخصی در رسته‌های تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتری رومیزی، نمایش داده خواهد شد.

لینک دسترسی به ابزار

مایکروسافت ویندوز

با توجه به اینکه این ابزار در وب‌سایت مایکروسافت قرار دارد، طبیعی است که تمام کامپیوترهای پیشنهاد داده‌شده، چه تبلت و چه لپ‌تاپ، از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید کامپیوتر یا تبلتی مبتنی بر مک یا اندروید هستید، سراغ این ابزار نروید. به‌علاوه، این ابزار عملکرد ساده‌ای دارد و تنها مناسب کاربرانی است که دانشی از دنیای کامپیوترهای شخصی نداشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید مناسب‌ترین کامپیوتر شخصی به کمک ابزار جدید مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..