تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش زبان هلندی به رامبد جوان توسط علیرضا جهانبخش +فیلم

وقتی علیرضا جهانبخش می خواهد به رامبد جوان زبان هلندی یاد دهد +فیلمهلندی یاد دادن علیرضا جهانبخش به رامبد جوانآموزش زبان هلندی علیرضا جهانبخش به رامبد جوانبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند، شب گذشته مهمان برنامه خندوانه بود.

هافبک ایرانی آلکمار قبل از پخش این برنامه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "با عرض سلام و ادب امشب در برنامه خندوانه مهمان شما عزیزان هستم. امیدوارم از ان برنامه لذت ببرید".

علیرضا جهانبخش به قول خود عمل کرد و در اتفاقی جالب با گویش گیلکی خواند و پس از آن به آموزش زبان هلندی به رامبد جوان پرداخت. رامبد جوان که از او خواسته بود یک جمله هلندی بگوید، در تکرار آن جمله ناموفق بود و لحظه جالبی را به وجود آورد.

این موضوع باعث شد تا بخش آموزش زبان هلندی علیرضا جهانبخش در خندوانه مورد توجه قرار بگیرد و در فضای مجازی به طور گسترده ای انتشار یابد.

در زیر می توانید ویدئویی از یاد دادن زبان هلندی علیرضا جهانبخش به رامبد جوان در برنامه خندوانه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 آموزش زبان هلندی توسط جهانبخش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش زبان هلندی به رامبد جوان توسط علیرضا جهانبخش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..