تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ موذن سوری لحظاتی قبل از اذان +فیلم

مرگ موذن سوری لحظاتی قبل از اذان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک موذن سوری به نام عبدالحق الحلبی که 60 سال سن داشت لحظاتی قبل از اذان در یکی از مساجد جده به صورت نشسته در حالی که قرآن بر روی رحل جلویش باز بود ،جان به جان آفرین تسلیم کرد و یکی از نمازگزاران حاضر در مسجد از این لحظه فیلم گرفت.

یکی از کابرانی که در فضای مجازی این فیلم را دیده بود نظرش را درباره این اتفاق بیان کرد و گفت این سعادتی است که نصیب هرکسی نمی شود. اینکه انسان در چنین مکان مقدسی دعوت حق را لبیک بگوید نشان می‌دهد که پروردگار نظری ویژه به او داشته است.

تعداد دیگری از کابران مرگ این موذن را درست لحظاتی قبل از اذان نشانه خوش سعادتی و نگاه ویژه خداوند به او دانسته  و به اقبال وی قبطه خورده اند.

انتهای پیام/

فوت موذن سوری در مسجد عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ موذن سوری لحظاتی قبل از اذان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..