تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر منتشر شده از کشته شدن 3 فرمانده آمریکایی در اردن + فیلم

سرباز اردنی براحتی 3 فرمانده آمریکایی را کشت! + فلیمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرونده سرباز اردنی که چند ماه پیش، در اقدامی خودسرانه، با شلیک چند گلوله، سه فرمانده آمریکایی را از پا درآورده بود، همچنان در یکی از دادگاه‌های نظامی این کشور در حال بررسی است.

این فرماندهان با سابقه که به دعوت پایگاه‌ هوایی الجفر، به‌منظور برپایی دوره‌ای تخصصی، وارد این پایگاه نظامی شده بودند، در بدو ورود، با گلوله‌های این  سرباز مورد استقبال ویژه قرار گرفتند. در بازجویی‌های اولیه، سرباز تنها انگیزه خود را شک و تردید عنوان کرده، او می‌گوید وظیفه من تامین امنیت محل است، احساس کردم این افراد تهدیدی برای پایگاه هستند و تنها بر طبق مقررات عمل کردم، موضوع شخصی در کار نبوده است.

اردن در ابتدا آمریکایی‌ها را مقصر دانست و عنوان کرد آنها قوانین ورودی را نادیده گرفته بودند و همین امر باعث تیراندازی شده‌ است، اما مدتی بعد از تشکیل جلسات دادگاه، ، دفاعیات سرباز مورد قبول واقع نشد و روند بازجویی‌ همچنان ادامه پیدا کرد.

 

 سرباز اردنی براحتی 3 فرمانده آمریکایی را کشت! + فلیم

سرباز اردنی براحتی 3 فرمانده آمریکایی را کشت! + فلیم

 

 سرباز اردنی براحتی 3 فرمانده آمریکایی را کشت! + فلیم

انتهای پیام/

اقدام خودسرانه سرباز اردنی سه فرمانده آمریکایی را از پا درآورد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر منتشر شده از کشته شدن 3 فرمانده آمریکایی در اردن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..