تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برچیدن گیت‌های بازرسی از ورودی مسجد الاقصی+فیلم

برچیدن گیت‌های بازرسی از ورودی مسجد الاقصی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سربازان رژیم گذشته در چند روز گذشته به‌منظور ممانعت از برگزاری نماز در مسجدالاقصی، گیت‌هایی را در اطراف مسجد نصب کردند اما آخرین خبرها حاکی از آن است که این گیت‌ها برچیده شده است.

محتوای اعتراضات مردم فلسطین که در چند روز گذشته صورت گرفت در واقعیت بسیار فراتر از بحث گیت های الکترونیکی بوده و تمرکز این اعتراضات بیشتر بر مصادره و تخریب احتمالی مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس  دو روز قبل خواستار برگزاری نشست فوری گروه های فلسطینی برای توافق بر سر استراتژی تقابل در درگیری‌های قدس در بیروت یا قاهره شد و چارچوب این نشست را اعتراض و مقاومت در برابر اقدامات رژیم های عربی برای عادی سازی روابط عربی- اسلامی با اشغالگران اعلام کرد.

هنیه بر فراتر بودن اعتراضات از موضوع گیت های الکتورنیکی شدیدا تاکید داشت و در سخنرانی خود در جمعه خشم فلسطینی اعلام کرد که ملت فلسطین وحدت خود در مبارزه الاقصی و قدس را اعلام نموده و هر نوع تلاشی برای عادی سازی روابط عربی - اسلامی با رژیم صهیونیستی را رد کرده زیرا این یک توهین نسبت به فلسطینی ها تلقی می شود.

در ادامه فیلم بر چیده شدن گیت های الکترونیکی بازرسی از ورودی مسجدالاقصی را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

گیت های الکترونیکی از ورودی مسجدالاقصی برداشته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برچیدن گیت‌های بازرسی از ورودی مسجد الاقصی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..