تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 8 از بزرگنمایی اپتیکال سه برابری پشتیبانی می‌کند

مینگ‌چی کو اعلام کرده است که دوربین گوشی گلکسی نوت ۸ از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال سه برابری بهره خواهد برد.

تحلیل‌گر معروف، مینگ‌چی کو، اوایل هفته‌ی جاری پیش‌بینی کرده است که دوربین اصلی گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ از بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که وی چند ماه قبل  اعلام کرد گلکسی نوت ۸ سامسونگ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد که یکی از این دوربین‌ها معمولی و سنسور دوم از نوع تله‌فوتو خواهد بود؛ درست شبیه به دوربین‌های دوگانه‌ی به کار گرفته‌شده در گوشی‌ آیفون ۷ پلاس و وان‌پلاس ۵. گفته می‌شود که در بخش پشتی فبلت گلکسی نوت ۸، یک لنز استاندارد ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد و بنا به گفته‌ی مینگ‌چی کو، ظاهرا دوربین دوم این محصول ۱۲ مگاپیکسلی و از نوع تله‌فوتو خواهد بود. این دوربین دوگانه به فبلت مورد بحث اجازه می‌دهد نقاط فوکوس را با سرعت تغییر دهد. افزون بر آنچه گفته شد و با توجه به گزارش‌های قبلی مینگ‌چی کو، انتظار می‌رود که هر دو لنز گلکسی نوت ۸، به تثبیت‌کننده‌ی اپتیکال تصویر مجهز شوند.

اخیرا شایعات بسیار زیادی در مورد مشخصات احتمالی دوربین گوشی مذکور منتشر شده است. در برخی از این شایعات که از جانب منابع نزدیک به شرکت سامسونگ به دست آمده، گفته می‌شود که کمپانی اوپتو-الکترونیک (یکی از کمپانی‌های زیرمجموعه‌ی سامسونگ الکترونیکس) تمامی اجزای مورد نیاز برای دوربین‌ اصلی گلکسی نوت ۸ را تولید خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ در نوت ۸ از یک دوربین معمولی در کنار یک دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد کرد یا از دو دوربین کاملا یکسان (یک لنز برای ثبت رنگ‌ها و یک لنز برای ثبت رنگ‌های سیاه و سفید). اگرچه به احتمال زیاد گوشی گلکسی نوت ۸ اولین محصول مجهز به دوربین دوگانه‌ی ساخت سامسونگ خواهد بود؛ اما با توجه به خبرها و گزارش‌های اخیر، ظاهرا این شرکت تصمیم دارد تا پایان سال جاری از چند گوشی دیگر با دوربین دوگانه رونمایی کند. شایعاتی پیشین در مورد این فبلت، نشان از این دارند که سامسونگ از همان چیپ‌ست به کار گرفته‌شده در گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ در گوشی گلکسی نوت ۸ نیز بهره خواهد گرفت. به این ترتیب فبلت مورد بحث به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ و اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی‌های سری گلکسی نوت اغلب نسبت به گوشی‌های سری گلکسی اس ارتقاء پیدا می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که این فبلت از ۶ گیگابایت رم بهره ببرد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ این موضوع را تأیید کرده است که گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ رسما در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم تیر) معرفی خواهد شد. بدین ترتیب این محصول به‌زودی در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین، طی رویداد مخصوص سامسونگ رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی نوت ۸ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 8 از بزرگنمایی اپتیکال سه برابری پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..