تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأثیر سریال بازی تاج و تخت بر سفر

در هفت سالی که از آغاز سریال Game of Thrones می‌گذرد، رشد قابل توجهی در جستجوی اینترنتی برخی هتل‌ها که در لوکیشن‌های این مجموعه قرار دارند، رخ داده است.

پس از مراسم افتتاحیه‌ی فصل جدید سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، سایت هتلز (Hotels.com) با رشدی قابل توجه در جستجوی اینترنتی لوکیشن‌های فیلمبرداری سریال روبه‌رو شده است.

ایسلند، که لوکیشن بخش «آن سوی دیوار» (Beyond the Wall) است، افزایشی ۲۸۵ درصدی در مورد جستجو قرار گرفتن نسبت به سال ۲۰۱۴ را نشان می‌دهد.

پخش بازی تاج و تخت از سال ۲۰۱۱ آغاز و از آن زمان تا به حال دائماً بر محبوبیتش اضافه شده است، اما در سال ۲۰۱۴ بود که یکی از اپیزودهای این مجموعه بر قسمت آخر «سوپرانوز» (The Sopranos) پیشی گرفت و به پربیننده‌ترین قسمت یک سریال در شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) تبدیل شد. وب‌سایت هتلز می‌گوید که این همان سالی بود که «که عشق به این سریال، مانند طوفان تمام جهان را فرا گرفت».

کاخ دیوکلسین

کاخ دیوکلسین، در اسپلیت، کرواسی مقاله‌های مرتبط:

همچنین در جستجوی برخی مقصدها در کرواسی نیز رشد مشاهده شده است. شهر اسپلیت (Split) رشدی ۱۲۰ درصدی در سرچ‌ها داشته است. اسپلیت شهری است که کاخ دیوکلسین (Diocletian)، محل اتاق فرمانروایی دناریس تارگرین، در آن قرار دارد. «سیبنیک» (Sibenik)، لوکیشن شهر براووس، نیز حدود ۶۰٪ رشد در جستجوهای اینترنتی داشته است.

وب‌سایت هتلز می‌گوید که شهر سویل (Seville) در اسپانیا که جایی است که صحنه‌های مربوط به دورن در آن فیلمبرداری می‌شود، با ۱۴۵ درصد رشد در سرچ‌ها مواجه شده است.

سرچ‌های مربوط به شهر بلفاست، ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. بلفاست در فصل‌های مختلف سریال مورد استفاده قرار گرفته و به گفته‌ی سایت هتلز «این شایعه وجود دارد که در فصل آخر قرار است نقشی بسیار مهم در سریال داشته باشد».

پخش فصل هفتم این سریال شبکه‌ی اچ‌بی‌او، از روز ۲۶ تیر، آغاز شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأثیر سریال بازی تاج و تخت بر سفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..