تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان پشتیبانی مایکروسافت از نرم‌افزار Paint

مایکروسافت Paint را حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت قرار است پاییز امسال با انتشار نسخه جدید ویندوز 10، قابلیت‌های جدیدی را به خود اضافه کند. یکی از تغییراتی که مایکروسافت  اعمال خواهد کرد حذف نرم‌افزار Paint از ویندوز است، به این ترتیب Paint دیگر از سوی مایکروسافت پشتیبانی نخواهد شد.

نرم افزار Paint  برای برخی کاربران تبدیل به یک نوستالژی شده است و حذف  آن شاید خبر بدی برای آنها باشد. نرم افزار Paint از سال 1985 با اولین نسخه ویندوز یعنی 1.0 به صورت رایگان عرضه شد و امروز (2017) پس از حدود 32 سال عمر آن به پایان رو به پایان است.

Paint در آن زمان به عنوان اولین برنامه گرافیکی و ویرایش عرضه شد، با گذشت زمان و با حضور نرم‌افزارهای دیگری مانند فتوشاپ که امکانات بسیار بیشتری ارائه می دهند، نقش Paint در ویندوز کمرنگ‌تر شد و دیگر نیاز کاربران را برطرف نمی کرد؛ چرا که مایکروسافت آن را به روز نمی کرد.

حال شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در نسخه جدید ویندوز 10 که با نام Creator Update منتشر می شود؛ با حذف نرم افزار Paint، برنامه دیگری را با نام Paint 3D جایگزین می کند. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد تا با دادن امکانات بیشتر و بروز کردن برنامه های خود، از رقبایش عقب نماند.

مایکروسافت Paint را حذف می‌کند

انتهای پیام/

نرم افزار Paint  از ویندوز حذف می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان پشتیبانی مایکروسافت از نرم‌افزار Paint»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..