تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال جدید شبکه یک امروز کلید می‌خورد

سریال جدید شبکه یک امروز کلید می‌خوردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ سریال تلویزیونی «محکومین» امروز سه‌شنبه سوم مرداد در خیابان شریعتی تهران و در لوکیشین «خانه» کلید می‌خورد.

در هر قسمت از این مجموعه اپیزودیک پرونده‌ای برای یک شخصیت باز می‌شود و در طول سریال به سرانجام می‌رسد. در هر قسمت از این سریال پربازیگر و بر اساس فیلمنامه، بازیگران متفاوتی مقابل دوربین می‌روند. در «محکومین» سعی شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

سیدجمال سیدحاتمی کارگردان فیلم سینمایی «لاک قرمز»، کارگردانی مجموعه اپیزودیک «محکومین» را بر عهده خواهد داشت. سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: بهروز مفید تهیه‌کننده، طلا معتضدی، حسین قناعت و محمد عبدی نویسندگان، محمدرضا سکوت تصویربردار، سید مسعود مهدوی مدیر تولید، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، احسان روناسی طراح گریم، علی جودی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و علیرضا نیازی صدابردار.

سریال تلویزیونی «محکومین» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

انتهای پیام/

ساخت سریال جدید برای شبکه یک سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال جدید شبکه یک امروز کلید می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..