تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌ ذن‌فون 4 ایسوس با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

تصاویری که شرکت ایسوس از گوشی ذن‌فون ۴ منتشر کرده است، به قابلیت‌های احتمالی آن اشاره دارند. این مدل تا چند هفته دیگر با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد.

عرضه گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین دوگانه، دیگر چندان غیرمعمول نیست و استفاده از ترکیب دو سنسور برای دوربین اصلی، به یک استاندارد در میان گوشی‌های هوشمند مبدل شده است. بسته به هدف شرکت سازنده، دوربین‌ دوگانه باعث خواهد شد تصاویر شفاف‌تری به ثبت برسانید یا زاویه دید بیشتری هنگام عکاسی داشته باشید. در برخی موارد، دوربین دوگانه کمک می‎کند تا مانند دوربین‌های DSLR، تصاویری با افکت بوکه ثبت کنید.

به همین جهت، شرکت ایسوس تصمیم گرفته است همگام با سازندگان دیگر قدم بردارد و برای گوشی‌ هوشمند جدید ذن‌فون ۴، دوربین دوگانه در نظر بگیرد. بر اساس تصاویری که در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده است، ایسوس ادعا می‌کند که دوربین دوگانه در نظر گرفته‌شده برای گوشی‌های جدید سری ذن‎فون، قابلیت‎های متفاوتی نسبت به گوشیهای هوشمند دیگر بازار که از دوربین دوگانه استفاده میکنند؛ در اختیار شما قرار خواهد داد.

ذن‌فون 4 ایسوس

در این تصاویر، شرکت ایسوس اعلام کرده است که با استفاده از دوربین دوگانه، زاویه دید بیشتری برای تصویربرداری در اختیار خواهید داشت. به همین جهت در بالای این تصاویر، شرکت ایسوس از تیتر «Time to be more than One» استفاده کرده است. دو حلقه نیز در تصاویر دیده می‌شود که البته برای اشاره به دوربین دوگانه، کمی کلیشه‌ای شده است، اما تأیید می‎کند که Zenfone 4 با دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد. در تصویر دیگری، شرکت ایسوس اعلام کرده است که با دوربین دوگانه ذن‌فون ۴، تصاویر واضح‌تری به ثبت خواهید رساند.

با وجود تصاویر رسمی که ایسوس منتشر کرده است، هنوز چندان مشخص نیست که این دوربین دوگانه چه قابلیت‎هایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باعث شود گوشی ذن‌فون ۴ از سایر هم‎ردههای خود، متمایز شود. شاید شرکت ایسوس تنها برای رقابت با سازندگان دیگر، تصمیم گرفته است دوربین دوگانه را به گوشی‌ ذن‌فون ۴ اضافه کند تا از شرکت‎های دیگر عقب نماند!

از سری ذن‌فون ۴ در حال حاضر، تنها ذن‌فون ۴ مکس با قیمت ۲۳۵ دلار در روسیه معرفی شده است و انتظار می‌رود که ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد)، این سازنده مدل‏‌هایی جدیدی ارائه دهد. از جمله گوشی‌هایی جدید ایسوس که احتمالاً تا چند هفته آینده معرفی خواهد شد، می‌توان به ذن‌فون ۴، ذن‌فون ۴ پرو، ذن‌فون ۴ سلفی و ذنفون ۴ وی اشاره کرد. البته برخی مدل‎ها برای عرضه در اروپا، در یک رویداد جداگانه معرفی خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌ ذن‌فون 4 ایسوس با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..