تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان نمایشگاه الکامپ ۲۳ در سالن الکام استازر

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در سالن الکام استارز، با حضور مسئولین برگزاری و استارتاپ‌ها به کار خود پایان داد.

مقاله‌ی مرتبط:

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ عصر گذشته در سالن الکام استارز با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای، نایب‌رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای، اعضای اجرایی الکامپ استارز و استارتاپ‌های شرکت‌کننده به کار خود پایان داد.

برنده‌های این دوره از الکام استارز به‌زودی اعلام خواهند شد.

ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ضمن تشکر از تمام کسانی که در این مراسم زحمت کشیدند، خطاب به استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این دوره گفت: 

روزی که اسم elecom stars (ستاره‌های الکامپ) را برگزیدیم، شاید این نام فقط در حد یک اسم بود؛ اما امروز دیدیم که شما می‌درخشید و حرارت ایجاد می‌کنید و هر مانعی که سر راه شما باشد را می‌سوزانید و پیش می‌روید.

باقر بحری نیز در اختتامیه‌ی این مراسم گفت:

اتفاق زیبایی که در این دوره افتاد این بود که ما با کسی جز خودمان رقابت نکردیم و از خودمان جلو زدیم. اگر شما جوانان نبودید، با چارچوب‌های بوروکراتیکی که ما بزرگ‌ترها ایجاد می‌کنیم این موفقیت به دست نمی‌آمد؛ این شما بودید که فراتر از محدودیت‌ها و چارچوب‌ها عمل کردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان نمایشگاه الکامپ ۲۳ در سالن الکام استازر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..