تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظاهر نامتعارف زوج سعودی در جشن عروسی +فیلم

ظاهر نامتعارف زوج سعودی در جشن عروسی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در گذشته جشن های عروسی بسیار ساده و سنگین و متناسب با عرف جامعه برگزار می شد و هیچ چیز نامتعارف و غیر معمولی در آن جشن ها به چشم نمی خورد.

در برخی جشن هایی که زوج های امروزی در نقاط مختلف جهان برگزار می کنند، صرفا برای اینکه با مراسمی که سایر عروس و داماد ها برگزار می کنند تفاوت داشته باشد و به چشم بیاید، دست به اقداماتی می زنند که نه تنها شکیل نیست بلکه بیشتر موجب تمسخر است.

حسین بن محفوظ که یکی از اسکیت بورد بازهای مشهور عربستان است در جشن عروسی خود سنت ها را زیر پا گذاشت و به جای اینکه خودش و همسرش از کفش هایی که عرف بوده استفاده کنند، کفشهای مخصوص اسکیت را به پا کردند. این حرکت عروس و داماد با واکنشهای بسیاری از سوی کاربران مواجه شده است. 

در ویدئوی زیر تصاویری از حضور این عروس و داماد را در مراسم ازدواج‌شان می‌بینید.

انتهای پیام/

جشن عروسی متفاوت  اسکیت بورد باز مشهور سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظاهر نامتعارف زوج سعودی در جشن عروسی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..