تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارش حجت‌الاسلام رئیسی به خدام درباره برخورد با زائران رضوی +توییت

رئیسیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، در آستانه آغاز دهه کرامت و  میلاد پربرکت  فاطمه معصومه و حضرت امام رضا (ع)،  روز دوشنبه با خدام حرم مطهر رضوی دیدار کرد. تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار نکاتی را درباره نحوه برخورد با زائران و مجاوران بارگاه امام هشتم مطرح کرد و خادمان را به برخورد مناسب و شایسته توصیه نمود.

حجت الاسلام رئیسی در جمع خدام بیان داشت: "در این آستان نورانی به گونه‌ای که مورد رضا و پسند حضرت ثامن الحجج است، باید پذیرای زائران بود. میهمان نوازی از زائران امام الرئوف باید به نحوی باشد که پس از ترک حرم، زائر احساس کند گرامی داشته شده است.

هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد و اگر قرار است پروژه‌ای عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود."

تولیت آستان قدس رضوی مهم ترین سخن خود در این دیدار را در صفحه توئیتر  منتشر کرد. او در این پیام نوشت: " اگر فردی با ظاهری نامناسب به قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به و باید با خوش‌رویی باشد، این افراد دلداده امام هشتم (ع) هستند".

 رئیسی

انتهای پیام/

حجت‌الاسلام رئیسی خادمان را به برخورد مناسب با زائران رضوی توصیه کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارش حجت‌الاسلام رئیسی به خدام درباره برخورد با زائران رضوی +توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..