تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حسام الدین آشنا به ديدار رییس جمهور با فرماندهان سپاه +عکس

واکنش حسام الدین آشنا به ديدار رییس جمهور با فرماندهان سپاه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در امور فرهنگی پس از دیدار رئیس جمهور با فرماندهان سپاه در توییتر پستی به اشتراک گذاشت و نظرش را درباره وحدت میان دولت و سپاه بیان کرد.

رییس جمهوری عصر دوشنبه (2 مرداد) در دیدار فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر تقویت توان رزمی سپاه و ارتش، اعلام کرد که وحدت همه نیروها و نهادها برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است و دولت از خدمات سپاه حمایت می کند.

حسام الدین آشنا پس از این دیدار و با اشاره به وحدت میان دولت و سپاه پاسداران در صفحه توئیتر خود نوشت:

"این نه فقط یک تصویر بلکه یک مسیر است. "آزادی، امنیت؛ آرامش و پیشرفت" برای مردم و نظام در گرو اجماع راهبردی میان دولت و مجموعه دفاعی کشور است".

واکنش حسام الدین آشنا به ديدار رییس جمهور با فرماندهان سپاه +عکس

انتهای پیام/

نظر حسام الدین آشنا  درباره وحدت میان دولت و سپاه پاسداران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حسام الدین آشنا به ديدار رییس جمهور با فرماندهان سپاه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..