تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت جزئیاتی از هولولنز 2.0 ارائه کرد

مایکروسافت با انتشار یک ویدیو، جزئیات جدیدی از نسل جدید هدست خود با نام هولولنز ۲.۰ ارائه کرده است.

با وجود اینکه مایکروسافت در حال کار روی نسل جدید هدست هولولنز است، اما اطلاعاتی از این محصول جدید ارائه نکرده بود؛ تا اینکه ساعاتی پیش شاهد انتشار ویدیویی از سوی ردموندی‌ها بودیم که طی آن شماری از ویژگی‌های هولولنز ۲.۰ را ارائه کرده‌‌اند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مایکروسافت، هولولنز ۲.۰ از وجود نسخه‌ی جدیدی از HPU این کمپانی بهره خواهد برد که در واقع یک پردازنده‌ی کمکی مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیاده‌سازی و اجرای شبکه‌های عصبی است.

استفاده از یک پردازنده‌ی کمکی مبتنی بر هوش مصنوعی در هولولنز ۲.۰، به این معنی است که این هدست می‌تواند هر آنچه را که کاربر می‌بیند یا می‌شنود، از طریق سنسور‌ها دریافت کندو به‌جای ارسال آن برای پردازش به سرور‌های ابری، خود با بهره‌گیری از قدرت پردازشی HPU جدید، به تحلیل آن‌ها بپردازد. این پردازنده‌ی کمکی قادر است به‌صورت مستمر فعالیت کند. این پردازنده از ویژگی‌های پیچیده‌تری پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به تعقیب حرکات دست یا شناسایی صدا و کلمات اداشده توسط کاربران بدون نیاز به پردازش در سرویس‌های ابری اشاره کرد.

مارک پولیفیز، مدیر ارشد فناوری‌های هولولنز، در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

قابلیت مورد نظر تنها یکی از ویژگی‌ها و توانایی‌هایی است که ما در هولولنز جدید ایجاد کرده‌ایم. این ویژگی‌ها مشخصاتی دارند که تنها افرادی که مشتاق یا درصدد یک سرمایه‌گذاری بلندمدت باشند، به سراغ آن می‌روند. این روشی است که مایکروسافت همواره در طول تاریخ از آن پیروی کرده است. روشی که مایکروسافت در پیش گرفته، گویای متدی است که در آن، توسعه‌ی یک گجت مبتنی بر واقعیت ترکیبی (واقعیت افزوده + واقعیت مجازی) با داشتن هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی را باید آینده‌ی رایانش خواند. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که یکی از کمپانی‌های پیشرو در این حوزه هستیم.

هولولنز مایکروسافت دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر هدست‌ها است. هولولنز دارای ماژولی با عنوان واحد پردازش هولوگرافیک (HPU) است که در هر ثانیه حجم زیادی از اطلاعات را پردازش می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت جزئیاتی از هولولنز 2.0 ارائه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..