تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کارگر ساده نیازمندیم» درگیر سانس‌های مرده است

«کارگر ساده نیازمندیم» درگیر سانس‌های مرده است/ بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری داردابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار سینما در خصوص چگونگی روند اکران «کارگر ساده نیازمندیم» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مجموع در تهران و شهرستان‌ها، 35 سالن به این فیلم تعلق گرفته که برای یک فیلم اجتماعی با این ساختار مناسب خواهد بود، اما متأسفانه سانس شلوغ نداریم چون اکثر سانس‌ها مرده است، ساعاتی که حتی فیلم‌های پرمخاطب‌تر هم در آن زمان‌ها استقبال نمی‌شوند.

وی افزود: این سانس‌های مرده اهرمی می‌شود برای رسیدن فیلم به پایین‌تر از کف فروش، در نتیجه اکران آن زودتر به پایان می‌رسد و این یعنی شکست.

وی ادامه داد: در کل و به نسبت سالن‌ها و سانس‌های مرده‌ای که داریم از اکران «کارگر ساده نیازمندیم» رضایت نسبی داریم چرا که یقینا اگر توجه بهتر و بیشتری به آن می‌شد پتانسیل جذب مخاطب و فروش بالاتر را داشت.

وی عنوان کرد: ای کاش همان طور که از فیلم‌های کمدی حمایت می‌شود از فیلم‌های اجتماعی به خصوص آنهایی که در بخش خصوصی ساخته می‌شوند، هم حمایت کنند تا ادامه راه آسان شود که این امر باعث می‌شود، سینما قدرتمندتر به کار خود ادامه دهد.


انتهای پیام/

گفتگو با کارگردان کارگر ساده نیازمندیم درباره نوبت اکران فیلمش در سینماها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کارگر ساده نیازمندیم» درگیر سانس‌های مرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..