تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیده نشده از نخستین تردمیل ساخته شده در دنیا

نخستین تردمیل ساخته شده در دنیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تاریخچه تردمیل‌ها به چهار هزار سال بازمی‌گردد، زمانی که از اشکال ابتدایی تردمیل برای انتقال نیروی عضلانی حیوانات و انسان و انجام کارهایی مثل بالا بردن و پمپ کردن آب و آرد کردن استفاده می‌شد.

اما روند بعدی که باعث امروزی‌تر شدن تردمیل‌ها و نزدیک شدن تردمیل‌ها به کاربرد خانگی امروزی آنها شد، زندان‌ها بود!

 گفتنی است؛  یک مهندس انگلیسی به نام «سر ویلیام کابیت»، در سال ۱۸۱۸، ماشینی به نام تردویل ساخت و هدف او ایجاد تغییر و کار کشیدن از زندانیان لجوج و بیکار بود.

زندانی‌ها در این ماشین باید روی استوانه‌ای که ۲۴ پره به شکل شبیه پله داشت، گام می‌نهادند و با تلاش برای بالا رفتن از آن باعث گردش آن می‌شدند. با استفاده از نیروی زندانی‌ها آب پمپ می‌شد و غلات آرد می‌شدند.

 در زیر می توانید تصویری جالب و دیده نشده از اولین تردمیل ساخته شده در دنیا را مشاهده نمایید.

 نخستین تردمیل ساخته شده در دنیا

 انتهای پیام/

 نخستین تردمیل ساخته شده در  جهان+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیده نشده از نخستین تردمیل ساخته شده در دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..