تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران پایتخت 5 در یک قاب+عکس

عکس ارسطو از پشت صحنه «پایتخت ۵»+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین فیلم های تلویزیون ایران سریال تلویزیونی پایتخت   بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

این سریال که تا کنون 4 سری خود را به نمایش گذاشته است، سری پنجمش در حال ساخت است.در سری جدید سریال پایتخت قصه همان قصه زندگی خانواده نقی معمولی است.


در همین راستا  احمد مهران‌فر بازیگر سریال "پایتخت5"،  تصویری از عوامل سریال پایتخت 5 را  در صفحه اینستاگرام خود  منتشر کرد.

لازم به ذکر است؛ "پایتخت" نام مجموعه‌ای تلویزیونی است که فصل اول آن نوروز ۹۰ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری به روی آنتن رفت.

احمد مهران فر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روزهایی گرم و سخت کنار دریای خزر و ثبت لحظه‌های شیرین «پایتخت 5»؛ پایان یک روز کاری"

 عکس ارسطو از پشت صحنه «پایتخت ۵»+عکس

انتهای پیام/

عکس جالب از بازیگران در پشت صحنه سریال پایتخت 5



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران پایتخت 5 در یک قاب+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..