تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک اینستاگرامی فیفا به مناسبت تولد مهدی مهدوی‌کیا +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، با انتشار پیامی در اینستاگرام، تولد مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت. صفحه فیفا به نکاتی از زندگی فوتبالی مهدوی کیا در طول دوران بازیگری در مستطیل سبز اشاره کرده و نوشت:

"تولد چهل سالگی مهدی مهدوی کیا، اسطوره ایرانی فوتبال را تبریک می‌گوییم؛ مرد سال فوتبال آسیا در سال 2003 که در جام جهانی 98 فرانسه نیز حضور داشت و گل برتری ایران مقابل آمریکا را به ثمر رساند".

مهدی مهدوی کیا، متولد دوم مردادماه 1356 است و امروز تولد چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد؛ امروز پیام های تبریک زیادی از طرف بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران در شبکه های اجتماعی برای او ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/

 فیفا تولد مهدوی کیا را تبریک گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک اینستاگرامی فیفا به مناسبت تولد مهدی مهدوی‌کیا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..