تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز شجاعانه جوان فلسطینی در حلقه محاصره صهیونیست‌ها +فیلم

اقدام شجاعانه جوان فلسطینی در برابر اسلحه‌های نظامی + فیلم نماز خواندن جوان فلسطینی در میان اسلحه نظامیان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری که از اقدام شجاعانه یک جوان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده تحسین هزاران کاربر را برانگیخت. نظامیان صهیونیست که این روزها پس از عملیات شهادت طلبانه 3 جوان در مسجد الاقصی، بهانه جدیدی برای اعمال فشار مستقیم و رودرو به فلسطینی‌ها پیدا کرده‌اند، به صف نمازگزاران فلسطینی حمله‌ور شدند.

نمازگزاران نماز این هفته را به نشانه اعتراض به تصمیم جدید صهیونیست‌ها مبنی بر ایجاد گذرگاه‌های الکترونیکی بر دروازه‌های مسجد الاقصی، در بیرون از مسجد بر پا کرده و به عبادت مشغول بودند که ناگهان با بمب‌های صوتی، گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور نظامیان روبرو شدند.

در این میان، رفتار یک جوان شجاع فلسطینی تحسین برانگیز بود. این جوان، با وجود فشار نظامیان، به نماز خواندن ادامه داد و تا اتمام فریضه، محل را ترک نکرد.

 

/انتهای پیام

شجاعت جوان فلسطینی در مقابل گلوله‌های نظامیان صهیونیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز شجاعانه جوان فلسطینی در حلقه محاصره صهیونیست‌ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..