تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بازیگر دورهمی به ژن خوب پسر عارف +عکس

واکنش بازیگر دورهمی به ژن برتر+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش حمیدرضاعارف، پسر محمدرضا عارف، موفقیت‌هایش در زندگی را مرهون خون و ژن خوبی دانست که از پدر و مادرش به ارث برده است، پس از صحبت‌های او در این باره،  موج انتقادها در شبکه‌های اجتماعی به‌ راه افتاد.

محمد نادری بازیگر، فیلمنامه نویس و صدا پیشه کشورمان که با بازی در سریال شمعدونی و برنامه دورهمی به شهرت رسید یکی از کسانی بود که به صحبت های فرزند محمدرضا عارف واکنش نشان داد. او با هشتگ #ژن_برتر پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت:

 "این یه سلفی معمولی نیست. این تلاشی است البته نافرجام در یافتن ژن برتر در چهره خود.متاستفانه منم مثل بیشتر مردم یه ژن معمولی به درد نخور دارم که به هیچ کار نمی یاد. نه بلده پورش و مازراتی وارد کنه نه انقدر جربزه و جنم داره با چهار تا شرکت خارجی قرارداد ببنده. فقط بلده عین گاو زل بزنه تو چشمم و ما ما می کنه.البته گاو در عین گاو بودن موجود عجیبیه. بیشتر موقع ها شل می کنه می ذاره اونایی که ژن برتر دارن شیرشو بدوشن ولی یه وقتایی هم ژن گاوی اش می زنه بالا اونموقع دیگه نه شیر می شناسه نه بچه شیر گله ای با شاخ میفته دنبالش!! تکمله: پسر شیر با بدان بنشست خاندان شیری اش گم شد."

 واکنش اینستاگرامی محمد نادری به ژن برتر

انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی محمد نادری به ژن برتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بازیگر دورهمی به ژن خوب پسر عارف +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..