تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کجارو دو ساله شد!

کجارو ۲ ساله شد. دو سال از اولین پستی که در کجارو منتشر شد، می‌گذرد. در این مقاله قصد داریم شما را با وضعیت کنونی سایت بیشتر آشنا کنیم.

در طول این ۲ سال بسیار تجربه کسب کردیم تا بتوانیم سطح کیفی مقالات خود را افزایش دهیم و بتوانیم لیاقت میزبانی شما عزیزان را داشته باشیم. امروز کجارو یکی از بهترین وب‌سایت‌های حوزه‌ی گردشگری است و ما بعد از یاری خدا مدیون شما کاربران هوشیار هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر سالی که گذشت داشته باشیم.

مقاله مرتبط:

کجارو یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های آنلاین ایرانی است که در حال حاضر روزانه بیش از ۴۵ هزار بازدیدکننده دارد. رسیدن به چنین جایگاهی بدون حمایت شما کاربران عزیز هرگز میسر نمی‌شد. برای جلب رضایت شما سخت کوشیدیم و فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشتیم. همواره تلاش کردیم تا دانش خود را افزایش داده، سطح مقالات کجارو را بهبود بخشیده و بخش‌های جدید و متنوع را اضافه کنیم تا شما عزیزان را در کنار خود حفظ کنیم.

سال‌روز تولد کجارو را به تمامی کاربران و تیم تحریریه کجارو تبریک می‌گویم. کجارو در چنین روزی و در سال ۱۳۹۴ به‌منظور افزایش سطح دانش پارسی زبانان در حوزه‌‌ی گردشگری متولد شد. در این دو سال تلاش کردیم تا همه سوالات شما در این حوزه را پاسخ دهیم. اگر قصد سفر داشته‌اید و دارید کجارو بهترین گزینه برای راهنمایی سفرهای شما باشد.

سفر کردن دیگر مثل گذشته نیست که نیاز به آگاهی و مطالعه نداشته باشد. گردشگران امروز باید مجموعه اطلاعات مفید درباره مقاصد سفر خود گرد‌آوری کنند و برای سفر برنامه‌ریزی کنند

 کجارو دقیقا در همین راستا قدم برداشته است و همواره سعی کردیم که با هدف سفری بهتر و مناسب‌تر به بخش‌های مختلف سایت فکر کنیم تا مخاطبان از طریق کجارو سفری بهتر داشته باشند. 
در سالی که گذشت بخش‌هایی مثل برنامه سفر، ویزا، سفارت، سفرنامه کاربران، معرفی هتل و رستوران، راهنمای خرید و بسیاری دیگر به سایت اضافه شد و در ادامه قصد داریم بخش‌های جدیدی را اضافه کنیم. 

با مرور آمار و ارقام زیر می‌توانید رشد کجارو طی ۲ سال اخیر را به وضوح مشاهده کنید:

تعداد بازدید کننده صفحات بازدید شده سال اول ۹,۰۵۰,۹۳۰ ۱۴,۲۶۷,۰۶۵ سال دوم ۱۳,۳۰۱,۰۳۴ ۲۰,۸۷۶,۵۴۰

آمار کجارو در دو سال

آمار تعداد بازدیدکنندگان کجارو در دو سال 

در سال گذشته سعی کردیم مقالات را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتقا دهیم. روزانه ۱۵ مقاله در سایت منتشر می‌شود. در این دو سال بیش از ۱۳ هزار  مقاله در بخش‌های مختلف در سایت منتشر شده است. امیدواریم با کیفیت بالاتر، همین رویه را پیش ببریم. بی‌شک کیفیت مقالات و نحوه ارائه‌ی درست آن‌ها در سایت، یکی از مهم‌ترین اهداف ما بوده که قضاوت و نظرات شما مطمئن‌ترین شیوه برای سنجش پیشرفت کجارو در این زمینه خواهد بود.

همچنین در نمودار زیر می‌توانید میزان استقبال خوانندگان کجارو را در جای جای ایران عزیزمان ملاحظه کنید:

آمار استقبال ایرانیان ار کجارو

پربازدیدترین مقالات سایت در سال دوم جنجالی‌ترین مقالات سایت در سال دوم برترین مقالات سایت از نظر تیم تحریریه

در انتها از شما دوستان همیشگی کجارو خواستارم تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود را در رابطه با کجارو و کیفیت مقالات وب‌سایت با ما در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کجارو دو ساله شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..