تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار عکس‌هایی با عنوان چادرهای VIP حج برای پولدارهای سعودی در شبکه‌های اجتماعی و فضای وب  خبرساز شد.

سعودی‌ها بار دیگر با تصمیمات خود برای برپایی مراسم سیاسی عبادی حج این بار با برپا کردن چاردهای خاص اخبار حاشیه ای این مراسم را داغ کردند.

البته این نخستین بار نیست که سعودی‌ها با تصمیمات عجیب و گاه و بی گاه خود برای مناسک حج حواشی ایجاد می‌کنند و هیچ باکی نیز از تبعات تصمیماتشان ندارند!

هر ساله در ایام حج تمتع کاروانهای بسیار از حجاج از کشورهای مختلف راهی سرزمین وحی می شوند، در کنار مسلمانان کشورهای مختلف، سران سعودی هم  برای نمایش همراهی با سایر مسلمانان رخی در مراسم حج نشان می دهند که البته این حضور همیشه با حواشی همراه بوده است.

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی نیز حاشیه داغ و پر سر و صدای حج امسال است که در ادامه می توانید تعدادی از تصاویر آن را ببینید.

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر

انتهای پیام/

چادرهای خبرساز سعودی ها در مراسم حج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چادرهای VIP حج مخصوص پولدارهای سعودی+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..