تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاه نهفته در زیر آب دختر نوجوان را بلعید +فیلم

چاه پنهان زیر آب دختر نوجوان را بلعید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بلایای طبیعی از جمله زلزله، فوران کوه های آتشفشان، رانش زمین و غیره، هر ساله در نقاط مختلف جهان جان افراد بسیاری را می‌گیرد و عده زیادی به دنبال این حوادث غیر مترقبه قربانی خشم طبیعت می شوند.

سیل نیز یکی از این بلایای طبیعی است که در نوع خود بسیار ویرانگر و مرگبار بوده زیرا می تواند در چشم به هم زدنی انسانها و حتی خانه هایی که از پی و زیر بنای محمکی برخوردار نیستند را با خود ببرد.

اما فیلمی که در ادامه این گزارش خواهید دید اتفاق بسیار عجیبی را به تصور کشیده است. دختری تلاش می کند تا با دشواری از میان آب ها عبور کرده و به نقطه ای امن برسد، ناگهان در کمال ناباوری در یک چاه عمیق که زیر آبها نهان بود، فرو می رود.

انتهای پیام/

سقوط دختر نوجوان در چاه عمیق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاه نهفته در زیر آب دختر نوجوان را بلعید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..