تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن نهنگ غول پیکر در قلب پاریس؟ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیدا شدن یک نهنگ غول پیکر در کناره رودخانه سن در پاریس موجب تعجب پاریسی ها و گردشگران خارجی شد. این نهنگ 17 متری روز جمعه در کناره این رودخانه پیدا شد. بلافاصله گروهی از دانشمندان زیست شناس فرانسوی، مطالعه بر روی این نهنگ را آغاز کردند.

پیدا شدن نهنگ غول پیکر در قلب پاریس؟ تصاویر


" تام کنیس "، دانشمندی که در "انجمن جهانی نهنگ ها" فعالیت دارد در این خصوص گفت : " من و تیمی که با یکدیگر کار می کنیم شب گذشته، بلافاصله بعد از اینکه این نهنگ در رودخانه سن مشاهده شد به محل اعزام شدیم. صداهای ناشی از فعالیت انسانی، بر روی حس جهت یابی و همچنین توانایی این گونه از جانوران دریایی در پیمودن آبها تاثیرگذار است. بسیار دردناک است که چنین جانورانی با ترک اقیانوس اطلس به اینجا می رسند. چنین پدیده هایی نشان دهنده مشکلاتی است که ما انسان ها برای این گونه از جانوران پدید آورده ایم. "

پیدا شدن نهنگ غول پیکر در قلب پاریس؟ تصاویر

" گرک "، یک توریست انگلیسی نیز ضمن نگرانی از تخریب سیاره زمین توسط انسان گفت : " واقعا دیدن این صحنه تاسف برانگیز است. چنین پدیده هایی در سراسر زمین دیده می شوند و فقط مختص پاریس نیست. واقعا باید از خود سوال کنیم که چطور و چگونه ما انسان ها در حال تخریب تنها زیستگاه خود، زمین هستیم."
گفتنی است؛ تام کنیس و دانشمندان فعال در " انجمن جهانی نهنگ ها " در واقع گروهی از هنرمندان اهل بلژیک با نام " کاپیتان بومر "  هستند. آنها در زمینه هشدار  و آگاهی در خصوص تخریب محیط زیست و سیاره زمین فعالیت دارند.

پیدا شدن نهنگ غول پیکر در قلب پاریس؟ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن نهنگ غول پیکر در قلب پاریس؟ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..