تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیاط حرفه‌ای که دست ندارد

کد خبر: ۵۷۰۳۳۵

۱۵۰  بازدید

مادان لال، مرد ۴۵ ساله هندی بدون دست متولد شد، اما یاد گرفت از به جای دست از پاهایش در زندگی روزمره استفاده کند.

برترین ها: مادان لال، مرد ۴۵ ساله هندی بدون دست متولد شد، اما یاد گرفت از به جای دست از پاهایش در زندگی روزمره استفاده کند. در کودکی تقریبا همه مدارس از پذیرفتنش امتناع می‌کردند. او که ناامید شده بود تصمیم گرفت از راه دیگری توانایی‌های خود را اثبات کند. خانواده اش نمی‌توانستند به او آموزش دهند و دولت هم به او کمکی نمی‌کرد؛ بنابراین باید خودش راهی برای نجات زندگیش پیدا می‌کرد.

تا اینکه در سن ۲۳ سالگی تصمیم گرفت خیاطی یاد بگیرد، اما هرگونه آموزشی برای او بسیار دشوار بود. او به جاهای مختلفی رفت و با خیاطان زیادی ملاقات کرد و از آن‌ها خواست به او خیاطی یاد دهند تا بتواند امرار معاش کند، اما همه به او خندیدند. آن‌ها به او گفتند که خیاطی بدون دست غیرممکن است. او نمی‌تواند از چرخ خیاطی استفاده کند.

لال به روستا برگشت و خیاطی را پیدا کرد که به آموزش دهد. در عرض یک سال مادان خیاطی را آموخت و یک مغازه در روستا باز کرد. این بهترین روز زندگی او بود. افرادی زیادی به مغازه او می‌آمدند تا به او تبریک بگویند. همه روستا خوشحال بودند گویی خانواده او هستند. اما خیلی از آن‌ها هنوز باور نداشتند او بتواند لباسی برایشان بدوزد، اما کم کم به او اعتماد کردند و حالا مشتریان زیادی دارد.

خیاط حرفه ای که دست ندارد  خیاط حرفه ای که دست ندارد  خیاط حرفه ای که دست ندارد  خیاط حرفه ای که دست ندارد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیاط حرفه‌ای که دست ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..