تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاجره لفظی عوامل شبکه من و تو روی آنتن زنده +فیلم

درگیری عوامل شبکه من و تو روی آنتن زنده +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ من و تو باز هم، سوتی داد؛ شب گذشته، طبق روال همیشگی مناظرات رایج در شبکه‌های معاند، این شبکه ضد انقلاب میزبان چند به‌اصطلاح کارشناس بود تا به خیال خود از جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه سپاه پاسداران چهره‌ای منفی به مخاطبان ارائه دهد. اما هوشیاری و حاضرجوابی میهمان برنامه  ورق را برگرداند. یکی از کارشناسان حاضر در برنامه با غرض‌ورزی، بحث دخالت‌های سپاه در عراق و لبنان را پیش کشید و از بی‌ثباتی و جهنمی خیالی سخن گفت که توسط سپاه در منطقه ایجاد شده است. اما  میهمان عراقی برنامه با هوشیاری و حاضرجوابی، لحظاتی برنامه را به دست گرفت و ضمن رد تمام اتهامات واردشده، در پاسخ به همان جهنم خیالی گفت: "سپاه برای ما بهشت آورد".

تلاش مجری‌ برنامه و کارشناسان برای برگرداندن برنامه به سمت و سوی تعیین شده بی نتیجه ماند و کار تا جایی پیش رفت که میهمان عراقی در یک لحظه بصورتی صریح و بی‌پرده، از رفتار مغرضانه و خصمانه آنها شکایت کرد.

آنچه که اتفاق افتاد را در ویدئوی زیر ببینید.

/انتهای پیام

میهمان شبکه من و تو: سپاه برای ما بهشت آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاجره لفظی عوامل شبکه من و تو روی آنتن زنده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..