تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از شرکت لنوو + تصاویر

گوشی هوشمند انعطاف پذیر از شرکت لنووبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر با شرکت بزرگ لنوو آشنا باشید، حتما اطلاع دارید که این شرکت همواره تصورات غیرقابل باور خود را بیان و پس از اندکی آنها را به واقعیت تبدیل کرده است.

یکی از طرح های شرکت لنوو که مدتی در حال فعالیت بر روی آن است، گوشی هوشمند انعطاف پذیر است که طرح مفهومی آن را در مراسم « Lenovo Tech World summit » رونمایی شد. اگر چه در این مراسم شاهد طرح هایی از لنوو بودیم که ممکن است هیچوقت نور خورشید را نبینند، می‌توان امید داشت که تعدادی از این طرح ها در آینده به عنوان محصولات شرکت لنوو به بازار بیایند.

یکی از این محصولات، محصول CPlus لنوو است. طرح مفهومی گوشی « CPlus » لنوو که در این مراسم معرفی شد، بسیار انعطاف پذیر است. این گوشی از نمایشگر 4.35 اینچی بهره می‌برد و بخش پشتی گوشی از چرم اصل است (که البته به گفته سازندگان در رنگ های مختلف ارائه خواهد شد). این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و قرار است نقش یک ساعت هوشمند را بازی کند.

در ادامه تصاویری از طرح مفهومی این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید :

 گوشی هوشمند انعطاف پذیر از شرکت لنوو

گوشی هوشمند انعطاف پذیر از شرکت لنوو

گوشی هوشمند انعطاف پذیر از شرکت لنوو

گوشی هوشمند انعطاف پذیر از شرکت لنوو

انتهای پیام/

CPlus لنوو ، گوشی هوشمند انعطاف پذیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از شرکت لنوو + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..