تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری تفنگداران دریایی مکزیک با اعضای یک باند شرور + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشور مکزیک، جزو کشورهایی است که باندهای خطرناک مواد مخدر هر ازگاهی درگیری هایی خونین را در آن رقم می زنند. این درحالی است که گاهی زندان های این کشور نیز به محلی برای تسویه حساب یا زهر چشم گرفتن از اعضای باندهای رقیب تبدیل می شود.

اما در تازه ترین درگیری که میان یک باند مواد مخدر و تفنگداران دریایی مکزیک رخ داد حدود 8 نفر از اعضای این باند شرور کشته شدند. در تصاویری که از این درگیری خونین منتشر شده دیده می شود که کف زمین پوشیده از خون شده و اثر گلوله ها روی دیوارها باقی مانده است. گفته می شود این درگیری در یک منزل مسکونی انجام شده که مخفیگاه این باند مواد مخدر بوده است.

درگیری مسلحانه یک باند مواد مخدر مکزیک با تفنگداران دریایی + تصاویر

درگیری مسلحانه یک باند مواد مخدر مکزیک با تفنگداران دریایی + تصاویر
بنا به گفته سخنگوی نیروی تفنگداران مکزیک، اعضای این باند مشکوک به معامله مواد مخدر، آدم ربایی، شکنجه و آدم کشی بودند. بنا بر ادعای وی، یکی از این کشته‌شدگان، سردسته اصلی این باند با نام " فلیپ د جسوس لونا " است.

گفتنی است؛ شهر مکزیکوسیتی به عنوان یکی از خطرناک ترین شهرهای جهان از حیث وجود باندهای خطرناک مواد مخدر است. از آغاز عملیات پاکسازی این باندهای شرور و خطرناک تاکنون بیش از 100 هزار نفر کشته شده اند.

درگیری مسلحانه یک باند مواد مخدر مکزیک با تفنگداران دریایی + تصاویر

درگیری مسلحانه یک باند مواد مخدر مکزیک با تفنگداران دریایی + تصاویر

انتهای پیام/

پاکسازی باندهای خطرناک مواد مخدر در مکزیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری تفنگداران دریایی مکزیک با اعضای یک باند شرور + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..