تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرخودروی فراری ۳۰ ساله شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابرخودروی فراری F۴۰، سی ساله شد. این خودرو در سال ۱۹۸۷ میلادی برای نخستین بار تولید شد.

این ابرخودرو که شامل موتور ۸ سیلندر با ظرفیت۲.۹ لیتر، ۴۷۱ اسب بخار قدرت دارد. بنابراین تعجبی ندارد F۴۰ می تواند سرعت خود را در ۳.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برثانیه برساند. بیشترین سرعت آن نیز ۲۰۱ مایل برساعت است که در زمان تولید خودرو، رکورد به حساب می آمد.

این خودرو به دلیل عملکرد خارق العاده خود بیشتربرای شرکت در مسابقات مناسب بود و کمتر به عنوان یک خودروی جاده ای شناخته می شد.

همچنین این آخرین خودرویی بود که انزو فراری پیش از مرگش آن را تایید کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

ابر خودروی شرکت فراری به نام « اف ۴۰» سی ساله شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرخودروی فراری ۳۰ ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..