تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متن کامل اساسنامه اصلاح شده کمیته‌ملی المپیک/ اضافه شدن نام رئیس پارالمپیک پس از حذف از سوی کمیته

متن کامل اساسنامه اصلاح شده کمیته‌ملی المپیک/ اضافه شدن نام رئیس پارالمپیک پس از حذف از سوی کمیته

ورزش > دیگر ورزشها - تسنیم نوشت:برای اولین بار متن کامل اساسنامه جدید کمیته‌ملی المپیک پس از انجام بعضی اصلاحات منتشر شد.

اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک که پس از انتزاع این نهاد از کمیته ملی پارالمپیک اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفته بود، آماده شده و در اختیار مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

دو نکته اصلی و قابل توجه‌ نسبت به سایر نکات در این اساسنامه اصلاح شده دیده می‌شود که در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درخصوص یکی از آن انجام شده است. مورد اول مربوط به ماده 36 است. در بخشی از این ماده آمده است: «در صورت لزوم برای تغییر مواد اساسنامه، پیشنهادات در هیئت اجرایی طرح و پس از بررسی و تصویب هیئت اجرایی، جهت تایید در مجمع عمومی کمیته طرح خواهد شد.» این ماده از اساسنامه اصلاحی نامه انتقادی را از سوی برخی افراد از جمله محمود خسروی‌وفا، علی مرادی و مهدی علی‌نژاد به همراه داشت و آنها اعلام کردند که کمیته ملی المپیک در ابتدا باید مجمع را از اصلاحات اساسنامه آگاه می‌کرد، بعد به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌کرد.

مورد دوم مربوط به حذف نام رئیس کمیته پارالمپیک در بین اعضای مجمع عمومی است. روز گذشته البته این قسمت پس از ارسال به وزارت ورزش و جوانان، توسط این نهاد اصلاح و نام رئیس کمیته ملی پارالمپیک اضافه شده است.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متن کامل اساسنامه اصلاح شده کمیته‌ملی المپیک/ اضافه شدن نام رئیس پارالمپیک پس از حذف از سوی کمیته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..