تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنی که معادلات پزشکی را بهم ریخت

هافبک دفاعی پرسپولیس به تازگی تمام معادلات و پیش بینی های پزشکی را بهم ریخت.

به گزارش شمانیوز: کمال کامیابی نیا در آخرین بازی لیگ شانزدهم مقابل سیاه جامگان مشهد از ناحیه کتف دچار مصدومیت بسیار سختی شد و به اجبار، زیر تیغ جراحی رفت.
طبق اعلام پزشکان، او حداقل باید تا اواسط مردادماه استراحت می کرد و سپس تمریناتش را از سر می گرفت اما او جمعه شب گذشته برای پرسپولیس مقابل نفت تهران به میدان رفت و حدود 15 دقیقه برای تیمش بازی کرد!
به نظر می رسد آمادگی ذهنی و شرایط خوب بدنی باعث شد کامیابی نیا بتواند به راحتی، تمام معادلات پزشکی را دور زده و برای پرسپولیس زودتر از موعد درمانی اش به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنی که معادلات پزشکی را بهم ریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..