تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن جدید ایوا خدمت جدید بانک ملی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از درگاه جدید پرداخت و نسخه نوین اپلیکیشن ایوا رونمایی کرد.

به گزارش شمانیوز، با رونمایی از این محصولات در نمایشگاه الکامپ، امکان پرداخت عوارض خروج از کشور و جریمه تخلفات رانندگی با موبایل فراهم شد.
محمد مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد  گفت:کاربران ایوا برای خروج از کشور می توانند با پرداخت عوارض آن از طریق این اپلیکیشن و  بدون مراجعه به شعب بانک ملی ایران پس از گذشت 30 دقیقه، تنها با ارائه پاسپورت فعلاً از فرودگاه های بین المللی امام خمینی(ره)، اصفهان، شیراز و مشهد و به زودی از همه فرودگاه های بین المللی کشور خارج شوند.
صادق تاکید کرد: برای پرداخت خلافی خودرو از طریق اپلیکیشن ایوا  نیز با وارد کردن شماره کارت ماشین در این اپلیکیشن، لیستی از تمام خلافی ها نمایش داده می شود و امکان پرداخت گروهی ویا انتخاب یک یا چند گزینه درآن میسر است.
مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ادامه داد: این درگاه با توجه به درصد نفوذ کاربران موبایل که همواره رو به افزایش است، طراحی شده و در دستگاه تبلت و موبایل های هوشمند به راحتی قابل مشاهده و استفاده است.
لازم به ذکر است نسخه جدید این درگاه با آخرین پروتکل امنیتی در این بخش طراحی شده و ازاین منظر، از امنیت بالایی برخوردار است.
عملیات پرداخت در این درگاه با سرعت بالا برای کاربران فراهم شده است و کاربران به راحتی می توانند تمام قبوض خود را پرداخت و گزارشات تراکنش های خود را به صورت وب سرویسی و وب سایتی دریافت کنند.

:منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن جدید ایوا خدمت جدید بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..