تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه کاین وزیر بهداشت چقدر می‌ارزد؟!

ساعت 24- حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت روزگذشته در پاسخ به پرسش یکی از رسانه‌ها ضمن تایید این مطلب که مالک یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند لوکس پورشه کاین است، گفت: از روزی که وزیر شدم تا الان، یک ثانیه هم پشت آن ماشین ننشسته‌ام.

 با احتساب سخن وزیر بهداشت که پورشه کاین را 8-9 سال پیش خریداری کرده باید گفت که احتمالا این خودرو مدل 2009 بوده که از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری بهره می‌برد.

این پیشرانه برای کاین 290 اسب‌بخار نیرو و 385 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که قدرت تولید شده از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک و سیستم انتقال نیرو هوشمند به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌شود.

شتاب 8.1 ثانیه‌ای 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت کاین 2009 این امکان را به آقای قاضی زاده هاشمی می‌دهد که به سرعت خود را به بیمارستان رسانده تا هیچ بیماری را در اتاق عمل منتظر نگذارد! و در بازگشت به منزل هم می‌تواند بزرگراه‌های شهر تهران را با سرعت حداکثر 230 کیلومتر بر ساعت طی نماید.

همچنین باک 100 لیتری این خودرو کاملاً تکافوی مصرف 12.9 لیتر بر 100 کیلومتر این خودرو را خواهد داشت.

به گفته وزیر بهداشت وی این خودرو را در آن سال‌ها 200 میلیون تومان خریداری کرده است، اما هم‌اکنون بهای خودروهای پورشه کاین کارکرده 2009 از 260 میلیون تومان شروع و تا 400 میلیون تومان ادامه دارد.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه کاین وزیر بهداشت چقدر می‌ارزد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..