تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم AFC جلوی حضور نفت در آسیا را بگیرد

کد خبر: ۵۷۰۲۷۱

۹۲۰  بازدید

مدافع جدید تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که تیم سابقش آماده سقوط به لیگ دسته اول است.

خبرگزاری تسنیم: مدافع جدید تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که تیم سابقش آماده سقوط به لیگ دسته اول است.

وحید حمدی‌نژاد درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی شرایط خوبی دارد و مرا یاد 6،5 سال پیش نفت تهران انداخته است. بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی داریم و امیدوارم نتایج آبرومندانه‌ای در لیگ برتر کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هنگام ورود به تیم پارس جنوبی، شناختی از شهر جم نداشته است، گفت: پس از اینکه با مسئولان باشگاه صحبت کردم، فهمیدم چه شهری است و چقدر مردم خونگرمی دارد. خوشحالم که توانستم به این تیم بیایم و با بازیکنان فعلی کار کنم.

مدافع پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که چقدر برای فصل آینده انگیزه دارد، تصریح کرد: همیشه انگیزه زیادی دارم و حتی زمانی که در بازی‌های محلات هم شرکت می‌کنم، باانگیزه ظاهر می‌شوم. با اتفاقاتی که امسال در باشگاه نفت تهران رخ داد و حق و حقوق ما را ندادند و تیم را نابود کردند، انگیزه‌ام خیلی زیاد است. امیدوارم هر کمکی که از دستم بر بیاید برای پارس جنوبی انجام دهم.

حمدی‌نژاد با ابراز رضایت از انتقال به پارس جنوبی گفت: با جو حاکم در تیم پارس جنوبی، پیش‌بینی می‌کنم این تیم به رده‌های بالای جدول برسد. در تیم صمیمیت خاصی وجود دارد، همانند چند سال قبل نفت که با وجود امکانات کم، اما خوشحال بودیم و نتایج ما سال به سال بهتر شد. قبلاً با تارتار صحبت کرده بودم، او از لحاظ اخلاقی و فنی فوق‌العاده است.

 وی با اشاره به تماس‌های مدیران باشگاه نفت، قبل و بعد از عقد قرارداد این بازیکن با پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در این چند روز که می‌دانند قرار است قراردادم را در هیئت فوتبال بوشهر ثبت کنم، مدیران نفت تماس‌هایی گرفتند اما من گفتم نمی‌توانم حرفم را تغییر دهم. متأسفانه مدیران نفت خیلی وعده وعید می‌دهند و فقط دروغ می‌گویند. امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جلوی حضور این تیم در آسیا را بگیرد.

کاپیتان پیشین نفت در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در دیدار سوپرجام و شکست 3 بر صفر در این مسابقه به تسنیم گفت: در بازی مقابل پرسپولیس، اسمی از نفت وجود نداشت و نشان داد که آماده سقوط است. در بازی سوپرجام هیچ پرستیژی از نفت ندیدیم. حدود پنج سالی که در نفت بودم، هیچ وقت این تیم را اینگونه ندیده بودم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم AFC جلوی حضور نفت در آسیا را بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..