تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبه ای درمانی كه يك شبه هوا شد/وزير آموزش‌و‌‌پرورش در دولت دوازدهم می ماند؟/خواص بی‌نظير بادنجان و خرفه/مراقب باشيد؛هاری در‌‌ كمين‌ است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

دلایل عدم حضورم در کابینه را به رییس‌جمهور گفته‌ام
وزیر آموزش و پرورش درباره حضورش در کابینه دوزادهم گفت: به دکتر روحانی دلایل عدم حضورم در کابینه دوازدهم را گفته‌ام.

مراقب هاری باشید؛ احتمال بهبود بعد از ابتلا وجود ندارد
رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال بین حیوان و انسان گفت: سال ۹۵ بالغ بر ۱۶۰ هزار مورد حیوان گزیدگی در کشور داشتیم.

زنده شدن معجزه آسای کودک غرق شده +تصاویر
تصویر هولناک شناور شدن دختر خردسال بر روی آب هیچ گاه از یاد مادر او نمی‌رود، اما یک روش درمانی ابداعی و بسیار جدید توانست جان کودک را نجات دهد.

حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در خوزستان ۸ مصدوم بر جای گذاشت
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در اثر حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در خوزستان ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

«گیاه خرفه» و یک دنیا خاصیت!
یکی از مفید‌ترین گیاهان دارویی که بسیاری از افراد با خواص آن آشنایی ندارند خرفه است که مصرف آن سبب درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مراکز سیار کانون پرورش فکری در مدارس مستقر می‌شوند
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: استقرار مراکز سیار در مدارس، حضور بچه‌ها در ۷۰ سالن نمایش و نمایش آثار دانش آموزان در پورتال کودک کانون از جمله برنامه‌های قابل اجرای کانون پرورش فکری است.

۵ خاصیت بادنجان برای سلامتی و لاغری
چنانچه به بادنجان آلرژی ندارید مصرف این ماده غذایی می‌تواند مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و ارتقاء سلامت شما شود.

مصوبه درمانی که وزارت بهداشت به یکباره آن را لغو کرد
معاون توسعه مدیریت بیمه سلامت با اشاره به مصوبه‌ای که قرار بود از امروز اجرایی شود، گفت: بر اساس دستور وزیر بهداشت تا فراهم شدن تمهیدات لازم اجرای مصوبه بیمه سلامت لغو شد.

چه قرص‌هایی را نباید نصف کرد؟
اگر قورت دادن قرص‌هایی که مصرف می‌کنید سخت است، قبل از نصف کردن آن‌ها حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

نتایج ارشد دانشگاه آزاد ۲۰ شهریور اعلام می‌شود
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قبل از ۲۰ شهریورماه اعلام می‌شود.

تغییر در محتوای کتاب درسی، تحولی در نظام آموزشی ایجاد نمی کند
وزیر آموزش و پرورش گفت: صرفا با محتوای کتاب‌های درسی نمی‌توان تغییر و تحول در نظام آموزشی داشته باشیم و بدانیم که ارزش‌ها از کتاب درسی بر نمی‌آید و سازمان مدرسه، چگونگی تدریس و اداره کلاس پارامتر‌هایی است که به بازدهی بهتر کمک می‌کند.

داوطلبان آزمون‌های پزشکی فریب کارنامه‌های تقلبی تلگرامی را نخورند
مرکز سنجش آموزش پزشکی به داوطلبان دستیاری درباره گروه‌های فضای مجازی که اقدام به ارائه کارنامه تقلبی، ادعای تقلب در آزمون یا ادعای راهنمای انتخاب رشته می‌کنند، هشدار داد.

حداقل زمان ویزیت پزشک عمومی و متخصص چقدر است؟
عضو کمیته علمی کنگره ملی و دومین جشنواره خود مراقبتی و آموزش بیمار با اشاره به اینکه حداقل زمان ویزیت پزشکان گفت: لازم است پزشکان زمان کافی برای ویزیت بیمار اختصاص و اطلاعات لازم را به بیمار ارائه دهند.

۲۴ بیمارستان خصوصی مجوز تحقیقات گرفتند
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به ورود بیمارستان‌های خصوصی در تحقیقات حوزه سلامت، از راه اندازی اتاق تمیز با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان برای ۴ دانشگاه علوم پزشکی دیگر خبرداد.

بیماری که در بسیاری از افراد پنهان می‌ماند

حدود ۷۰ درصد ایرانیان مبتلا به فشار خون از بیماری خود خبر ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبه ای درمانی كه يك شبه هوا شد/وزير آموزش‌و‌‌پرورش در دولت دوازدهم می ماند؟/خواص بی‌نظير بادنجان و خرفه/مراقب باشيد؛هاری در‌‌ كمين‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..