تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لینکدین؛ پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران

کد خبر: ۵۶۷۱۴۸

۲۴۴۰  بازدید

وب سایت اقیانوس آبی: امروزه شبکه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی محسوب می‌شوند. در بین تمام رسانه‌های اجتماعی، لینکدین با توجه به حضور مدیران و متخصصان، مؤثرترین رسانه برای کسب‌وکارها شناخته شده است و میلیون‌ها انسان حرفه‌ای روزانه از آن برای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. علاقه مردم به استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی رو به افزایش است و همین، بهترین فرصت برای صاحبان کسب‌وکار است تا از ظرفیت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند و در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنند.  لینکدین، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران

چگونه در لینکدین مخاطبان خود را جذب کنیم؟

۱. پروفایلتان را کامل کنید

داشتن یک پروفایل که کاملاً آپدیت نگه داشته ‌شود بسیار مهم است. یک پروفایل ناقص نه تنها هیچ مزیتی برای شما ایجاد نمی‌کند بلکه به برند شما آسیب هم می‌زند. ابتدا پروفایل پایه انگلیسی خود را بسازید و در بعد در قسمت نسخه‌های دیگر پروفایل (Other Versions)، یک پروفایل دیگر به زبان فارسی بسازید. لینکدین، امکانات بسیار زیادی در قسمت پروفایل به شما می‌دهد که از همه آن‌ها استفاده کنید.

مثلاً می‌توانید تابلوی افتخارات و جوایز(Awards) درست کنید، آثار منتشر شده‌تان (Publications)  را قرار دهید، تصویر مدارک حرفه‌ای‌تان را آپلود کنید و غیره. شما ملزم هستید پروفایل خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا کاربران مستقیماً به سایت اصلی شما هدایت شوند. در صورت بهینه بودن صفحه پروفایل، به‌طور کلی حدود ۷۴ درصد از مخاطبین لینکدین شما به وب‌سایتتان سر می‌زنند. در کل لینکدین ۴ برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک ورودی سایت شما را افزایش می‌دهد.

۲. پروفایلتان را آنالیز کنید

روی لینک آنالیز در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می‌توانید اطلاعاتی مثل تعداد کل تعاملات کاربران، کلیک‌ها و میزان جذب مخاطب به ازای هر پست را ببینید و این اطلاعات، به شما نشان می‌دهد که چه تعداد از افرادی که پروفایل شما را مشاهده می‌کنند با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش به دست می‌آورید، می‌توانید نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و در صورت لزوم اصلاحاتی را در استراتژی بازاریابی‌‌ خود اعمال کنید. برای موفقیت در لینکدین باید ساده باشید، خوب بنویسید و البته تعامل برقرار کنید.

۳. موضوع صنایع بیشترین تقاضا را در لینکدین دارد

بر اساس آمار منتشر شده توسط لینکدین، از هر ۱۰ کاربر، ۶ کاربر به محتواهایی با موضوع صنعت علاقه دارند.

۴. پست‌های خود را در غروب، اواخر بعدازظهر و آخر هفته‌ها ارسال نکنید

اگر می‌خواهید از طریق لینکدین مخاطبان بیشتری جذب کنید، باید زمان‌هایی را برای به اشتراک‌گذاری محتوا انتخاب کنید که افراد بیشترین حضور را در این شبکه‌ی اجتماعی دارند. تحقیقات نشان داده صبح و ظهر بهترین زمان ارسال پست است و از میان روزهای هفته، شنبه تا چهارشنبه زمان‌های بهتری هستند.

۵. قسمت عنوان را مناسب انتخاب کنید

انتخاب عنوان (Title) درست که در زیر اسمتان نمایش داده می‌شود، بزرگ‌ترین ابزار بازاریابی و برندسازی شماست. این انتخاب درست نه تنها باعث می‌شود که درنتیجه جست‌وجوها در لینکدین بهتر و بالاتر نمایش داده شوید، بلکه باعث می‌شود در هر تماس و ارتباط و فعالیتی در لینکدین، خودتان و تخصصتان را به بهترین نحو معرفی کنید، زیرا این عنوان همواره در کنار اسم شما در همه جای لینکدین می‌درخشد.

۶. به خلاصه (Summary) اهمیت دهید

این قسمت خلاصه پروفایل شماست و اکثر افراد همین قسمت را می‌خوانند. در این قسمت خودتان، اهدافتان و توانایی‌هایتان و همین‌طور خلاصه‌ای از کارها و پروژه‌های موفقتان را ذکر کنید.

برای نوشتن یک خلاصه فعالیت خوب در لینکدین، به سؤالات زیر پاسخ دهید:

    مهم‌ترین تخصص شما چیست؟     مهم‌ترین کارهایی که انجام داده‌اید را بنویسید.     چگونه دیگران می‌توانند با من در تماس باشند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لینکدین؛ پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..