تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)

خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)

گاهی انجام دادن یک سری کارها برای یک عده از ادمها کار دشواریست اما این جوان با اراده اش همه را بهت زده کرد به گزارش ایران ناز  ورزشکار دست و پای کامل ندارد اما اراده و انگیزه اش او را تبدیل به یک چهره کرده  است.

مرد جوانی را ببینید که با داشتن وضعیت خاص جسمی سالهاست ورزش می کند و حالا تبدیل به شخصیت طوفانی این روزهای اینترنت شده است.”نیک سانتوناستاسو” 21 ساله به دلیل مشکل نادر ژنتیکی با یک دست متولد شد یعنی هر دو پا و یکی از دستانش را نداشت اما با همان وضعیت سعی کرد تا به آرزوهایش برسد.

رشته ورزشی پرورش اندام را به عنوان علاقه اصلی خود پیش گرفت و حالا بعداز سالها تلاش با انتشار کلیپ کوتاهی که با همان یک دستش یک تایر بسیار بزرگ و سنگین را 9 بار روی زمین باشگاه بلند کرده و حرکت می دهد به سرعت تبدیل به چهره ای مشهور در فضای مجازی شده است.

خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)

 

خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)

ورزشکار جوان با انگیزه تایری به وزن 68 کیلوگرم را در باشگاه ورزشی کالیفرنیا با تک دست خود بلند می کند تا به همه ثابت کند که هیچ محدودیتی در زندگی او وجود ندارد.دلیل تولد “نیک” در این وضعیت ابتلا به نوعی سندرم نادر به نام “سندرم ریخنر هانارت” است.

خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)

این سندرم موجب ضایعات هایپرکراتوتیک دست و پا شده و نوزاد بدون دست و پا متولد می شود.سندرم ریخنر هانارت (تیروزینمی تیپ 2) یک بیماری اتوزومال مغلوب نادر است که با سطوح تیروزین بالای سرم مشخص می شود و به علت کمبود آنزیم تیروزین آمینو ترانسفراز کبدی ایجاد می شود.به گفته ی “نیک” تنها 12 نفر در دنیا مثل او دچار این سندرم هستند.

خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارق العاده ترین ورزشکار بدون پا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..