تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوسف گم‌گشته پس از 6 روز پیدا شد +فیلم

یوسف گم گمشته باز آمد به کنعان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کودک سه سال و نیمه ای به نام یوسف که در روز 27 تیرماه زمانی که به قصد بازی از خانه ای در خیابان شهید منتظری در شرق تهران خارج و پس از آن مفقود شده بود در کلانتری 128 تهران نو به خانوده‌اش تحویل داده شد.

در روزی که این کودک مفقود شد خانواده اش سریعا به پلیس خبر دادند و تصاویر فرزندشان به همراه شماره تلفن را نیز در شبکه های اجتماعی منتشر کردند، به گفته دایی کودک، روز حادثه یوسف با مادرش به خانه یکی از بستگان رفته بود و مشغول بازی در پارکینگ بود اما در یک لحظه از باز بودن در پارکینگ استفاده کرد و وارد کوچه شد، خانواده فکر می‌کردند او در راه‌پله مشغول بازی است و تازه ۲۰ دقیقه بعد از ناپدید شدنش از موضوع باخبر شدند.

خانواده یوسف گمشده در این چند روز لحظات بسیار دشواری را پشت سر گذاشتند اما با لطف خدا و کمک پلیس و مردم این کودک پیدا شد.

لحظات به دام افتادن سارق "یوسف" کودک گم شده توسط مردم 

انتهای پیام/

یوسف کودک گمشده پیدا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوسف گم‌گشته پس از 6 روز پیدا شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..