تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس‌هایی از شهید رضایی‌نژاد که در اینستاگرام همسرش منتشر شده +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکم مردادماه سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد، یکی از شهدای هسته ای ایران است؛ شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد هر از گاهی با انتشار تصاویری از همسر شهیدش در اینستاگرام، از دلتنگی‌های خودش و آرمیتا می‌نویسد.

شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای کشورمان، بعد از ظهر یکم مردادماه 1390 در شرق تهران و در مقابل چشمان کودک خردسالش مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کاربران در صفحه همسر شهید رضایی نژاد با گذاشتن کامنت‌هایی برای او و دخترش، آرمیتا از خداوند طلب صبر می‌کنند و می‌گویند راه این شهید ادامه دارد؛ کاربری نوشت: "ازسیل خون ها برزمین تكبیر روئید هرقطره ای بذری شد و شمشیر روئید".

 

 

  

انتهای پیام/

تصاویر شهید رضایی نژاد در اینستاگرام همسرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس‌هایی از شهید رضایی‌نژاد که در اینستاگرام همسرش منتشر شده +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..