تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتلی که در باغ وحش زندگی می‌کرد+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛کتاب این قاتل و نوشته هایش از مخفیگاهی که سالها در آن پنهان شده نشان می دهد که چطور این قاتل در میان ببرها و شیرها پنهان شده و روزهایش را به شب رسانده است.

پلیس استرالیا بین سالهای 2005 تا 2012 میلادی به دنبال ردی از این قاتل بود اما در نهایت در 22 مارس 2012 به دام ماموران پلیس افتاد. در این سالها وی به عنوان خطرناک ترین جنایتکار استرالیایی در لیست سیاه پلیس قرار داشت.

مالکم در اصل فرانسوی بوده و پس از ازدواج با زنی استرالیایی در استرالیا زندگی کرده است. او به جرم قتل یک دختر 15 ساله در سال 2004 و قتل زنی 24 ساله در سال 2005 میلادی و اقدام به قتل یک افسر پلیس در سال 2011 میلادی تحت تعقیب ماموران قرار گرفته بود. این متهم پس از دستگیری به 40 سال زندان محکوم شد.

سالهاست که برای پلیس این معما وجود دارد که این متهم فراری چگونه توانسته در مقابل 1000 حیوان باغ وحش زنده بماند.

تنها یکی از کارکنان باغ وحش با دیدن این متهم در آن زمان تصور کرده که وی فردی بی خانمان است که در گوشه ای از باغ وحش زندگی می کند و به همین دلیل این موضوع را به مسئولان گزارش نکرده است.

 

قاتلی که در باغ وحش زندگی می‌کرد+تصاویر

قاتلی که در باغ وحش زندگی می‌کرد+تصاویر

قاتلی که در باغ وحش زندگی می‌کرد+تصاویر

منبع: ایران آنلاین

انتهای پیام/

باغ وحش خانه ی مرد قاتل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتلی که در باغ وحش زندگی می‌کرد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..