تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید تلگرام: ارسال پیام های محو شونده، بیوگرافی و موارد دیگر

آپدیت جدید تلگرام با شماره نسخه 4.2 و با امکانات جالبی همچون پیام های محو شونده و بیوگرافی منتشر شد.

لحظاتی پیش آپدیت جدید تلگرام با شماره نسخه 4.2 منتشر شد که پیرو آن امکانات کاربردی و مفیدی به تلگرام اضافه شد.

ارسال پیام های محو شونده

توسط این امکان جالب از این پس در چت های عادی نیز می توانید عکس و ویدیوهایی ارسال کنید که بعد از مدتی مشخص (قابل تنظیم توسط شما) به صورت خودکار حذف می شوند. برای این امر کافیست تا هنگام ارسال یک عکس یا ویدیو، روی آیکون جدیدی که به شکل ساعت به ادیتور اضافه شده است لمس کنید و زمان مورد نظرتان را مشخص کنید و سپس آن را برای شخص مقابل بفرستید.

نکته ی جالب در این ویژگی این است که اگر شخص مقابل از پیام محو شونده ی شما اسکرین شات بگیرد، این موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد.

امکان نوشتن بیوگرافی برای یوزرهای شخصی

امکان نوشتن استاتوس یا بیوگرافی نیز در این بروزرسانی مجددا فعال شده است و از این پس کاربران عادی نیز می توانند برای یوزرهای خود استاتوس بنویسند.

نمایش تمام صفحه پنل استیکر

امکان جالب دیگری که در بخش استیکرها اضافه شده است قابلیت نمایش تمام صفحه ی پنل استیکرها است. از این پس بعد از اجرای پنل استیکرها، می توانید با لمس آیکون فلش رو به بالا، پنل را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید تا مرور و انتخاب استیکر مورد نظر آسان تر باشد.

دانلود به‌روزرسانی

اندروید (پلی‌استور)  |   آی‌او‌اس (اپ‌استور)

این مطلب در حال بروزرسانی است...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید تلگرام: ارسال پیام های محو شونده، بیوگرافی و موارد دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..