تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم های آمریکا فرصتی تاریخی برای ایران و روسیه

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح یکشنبه یکم مردادماه با لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران، دیدار و گفتگو کرد؛ رضایی با اتشار تصویری از دیدارش با سفیر روسیه از مباحثی که در این دیدار مطرح شد، سخن گفت.

محسن رضایی، تحریم های آمریکا علیه ایران و روسیه را فرصتی برای سرمایه گذاری و بهره برداری هر دو کشور از بازارهای مشترک دانست.

رضایی نوشت: "امروز آقای لوان جاگاریان، سفیر روسیه برای دومین بار در تهران به مجمع آمد تا دیداری داشته باشیم. سفیر روسیه، یک دیپلمات ارمنی گرجی تبار است که فارسی را به خوبی صحبت می کند. به او گفتم حالا که ما و روسیه تحریم هستیم و از شواهد پیداست كه در آینده نزدیک نیز این تحریم ها برچیده نمی شود؛ می توانیم از این تحریم ها با همکاری هم، فرصتی تاریخی بسازیم و از بازارهای مشترک ایران و روسیه درمنطقه برای سرمایه گذاری و مبادلات اقتصادی بهره ببریم.
همکاری های ایران و روسیه فراتر از موضوعات نظامی می تواند درزمینه های اقتصادی راهبردی صورت گیرد. باید تلاش کنیم این روابط پایدار بماند."

 

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی محسن رضایی بعد از دیدار سفیر روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم های آمریکا فرصتی تاریخی برای ایران و روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..