تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه مهدی طارمی به مدیران پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی، مهاجم تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامی که با تاخیر منتشر کرد، قهرمانی پرسپولیس را به همه تبریک و خسته نباشید گفت به جز مدیریت باشگاه پرسپولیس!

آقای گل لیگ شانزدهم در اینستاگرام نوشت: "خسته نباشيد به همه هوادارا،ليدران باشگاه،كادر مربيان،كادر پزشكى و تداركات و همچنين بازيكنان كه خيلى زحمت كشيديم واسه اين ٢ جام تو اين سالى كه گذشت؛ تقديم با عشق به همه"

مهدی طارمی در مصاحبه ای که اخیرا داشته، عنوان کرده: "برای به حاشیه نرفتن پرسپولیس تا به حال سکوت کردم اما به وقتش به هواداران می‌گویم مدیران باشگاه با من و امثال من چه کردند."

 

انتهای پیام/

 پست معنادار مهدی طارمی در اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه مهدی طارمی به مدیران پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..